نخستین نشست ستاد منطقه ای، دومین جشنواره مشکات صبح امروز با هدف فراخوان برگزاری جشنواره مشکات در ستاد مدیریت بحران منطقه 16 برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران رفیع مدیر کل آموزش شهروندی شهر تهران در نخستین نشست جشنواره مشکات به اهمیت این جشنوار و ضرورت آن در مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: اطلاع و آگاهی در بحث آموزشی ما وجود دارد اما هدف از ایجاد این جشنواره تبدیل آگاهی به باور و از باور به رفتار در جهت ایجاد محیطی مناسب شهری است.

وی با اشاره به اینکه هدف از این نشست تحقق رویکرد انسانی و تربیتی است گفت: این جشنواره از تمامی ظرفیت های شهرداری برای تحقق این رویکرد استفاده می کند.

*جلب مشارکت های مردمی مهمترین چالش مدیریت شهری

همچنین سید محسن اسدی شهردار منطقه 16 ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین گفت: مهم ترین چالش مدیریت شهری که نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا اینگونه است.

وی در ادامه عنوان کرد: جشنواره مشکات به طور مستقیم و غیر مستقیم جلب مشار‌کتهای مردمی را به عهده دارد. 

در ادامه جلسه جمعی از مسئولین شهرداری منطقه 16 به تشریح برنامه ها و فعالیت های خود پرداختند. 

جشنواره مشکات تا سال جاری با 12 محور اپارتمان نشینی و ایمنی و پیشگیری از حوادث شهری، تاکسی حمل و نقل عمومی، فضای سبز شهری، سبک زندگی و الگوی شهر، بحران های طبیعی و ...  در رده های سنی  کودکان و نوجوانان و بزرگ سالان  فعالیت خود را از ابان ماه اغاز  کرده  که مهلت ارسال اثار به خانه های علم و زندگی هر محله  تا 30 اذر ماه است.

گفتنی است این نشست با حضور مدیر کل آموزشی شهروندی شهر تهران و شهردار منطقه 16 و جمعی از معاونین شهرداری 26 آبان ماه ساعت 10 صبح برگزار شد که در پایان این نشست به اعضای ستاد منطقه ای و دبیرخانه های محلات به منطقه 16 حکمی اهدا شد.
انتهای پیام/
برچسب ها: مشکات ، برگزاری ، ستاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار