رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در جمع دانشجویان بسیجی ، تجاری سازی ایده های دانشگاهی را اولویت این دانشگاه برشمرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، دکتر محمد خلیلی با تأکید بر اینکه افتخار ما خدمتگذاری به جامعه علمی و فرهیخته می باشد افزود: دانشجویان خلاق و پژوهشگر می توانند پروژه های مختلف تحقیقاتی و اجرای طرح ها با تبدیل یافته های علمی خود به صنعت گامی عملی در افزایش درآمد و اشتغالزایی بردارند.

وی، توسعه و راه اندازی شرکتهای دانش بنیان را دراین دانشگاه را یکی از این برنامه ها برشمرد و افزود: دراین راستا کلیه اساتید و دانشجویان می تواند در اجرای پروژه های مختلف پژوهشی و تحقیقاتی مشارکت کنند.

این مقام مسئول نقش دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را در ارتقاء علمی فرهنگی و پژوهشی منطقه بسیار موثر عنوان کرد و تداوم این موفقیت ها را در گرو همکاری و همراهی ادارات، نهادها، مسئولین ارشد شهرستان و مجموعه اساتید، همکاران و دانشجویان برشمرد.

دکتر خلیلی از جذب بیش از 1600 دانشجو در رشته های مختلف این دانشگاه خبرداد و افزود: جذب دانشجویان با تلاش مضاعف همکاران محقق شده که امیدواریم با ارتقاء کمی و کیفی در حوزه های مختلف در جهت پیشرفت و توسعه دانشگاه قدمهای علمی برداریم.

وی، در خصوص ایجاد رشته های جدید نیز، گفت: انتظار داریم مسئولین شهرستان بویژه نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با حمایت های ویژه و جذب اساتید در رشته مختلف مورد نیاز بتوانیم انتظار اهالی منطقه و اساتید و دانشجویان را در توسعه تحصیلات تکمیلی محقق نمائیم.

در این جلسه در یک محفل صمیمی دانشجویان بسیجی، سوالات مختلف خود را از نماینده مردم اهر و هریس و ریاست دانشگاه مطرح کردند و پاسخ لازم نیز ارائه شد./س

برچسب ها: اولویت ، دانشگاه ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.