مدیر مجموعه ورزشی شهید حاجی پور پاسارگاد گفت: زمین چمن این ورزشگاه طبق بررسی های انجام شده توسط کارشناسان سازمان جزو 5 زمین با کیفیت و برتر در ایران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، اسماعیل حاجی پور اظهار کرد: ورزشگاه شهید حاجی پور سعادت شهر توانایی برگزاری بازی تیم های لیگ برتری را دارد و در گذشته نیز این موضوع را اثبات کرده است.

وی افزود: توانایی و آمادگی این را داریم که با توجه به وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه حافظیه شیراز، بازی های تیم فجر را در زمین چمن ورزشگاه سعادت شهر برگزار کنیم.

حاجی پور با اشاره به امکانات ورزشگاه شهید حاجی پور سعادت شهر گفت: امکانات فعلی ورزشگاه که در این سال ها با رایزنی، تلاش ها و نامه نگاری های فراوان با سازمان و فدراسیون ایجاد شده، شامل زمین چمن بسیار عالی، پیست دو و میدانی، رختکن شماره یک و دو، سکوهای تماشاچیان با گنجایش 3 هزار نفر که با احتساب مجموعه  اطراف ورزشگاه به 8 هزار نفر می رسد، جایگاه ویژه  VIP ، جایگاه مخصوص عوامل صدا و سیما، رختکن ویژه داوران، خوابگاه تیمی به ظرفیت 100 نفر، یک خوابگاه ویژه که به صورت سوئیت است با 40 عدد تخت و تمامی امکانات رفاهی از قبیل تخت های درجه یک، یخچال، تلویزیون، سرویس های بهداشتی و دوش حمام هستند که تلاش کرده ایم میزبان خوبی برای همه مسابقات باشیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.