روزنامه مشهور آ اس در اسپانیا مدعی شده است که به احتمال فراوان کریس رونالدو، مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید در مراسم توپ طلا شرکت نخواهد کرد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالیکه کریس رونالدو در بازی بسیار مهم و حساس تیم ملی فوتبال کشورش در مقابل سوئد توانست گلزنی کرده و موقعیت پرتغال را برای حضور در رقابت های جام جهانی 2014 میلادی بهبود بخشید بسیاری از رسانه های خبری اعلام کردند که شانس این بازیکن برای کسب توپ طلا امسال در مقایسه با دیگر بازیکنان بیشتر شده و احتمالا رونالدو امسال موفق به کسب این عنوان ارزشمند خواهد شد. اما در این میان روزنامه مشهور آ اس در اسپانیا اعلام کرده است که به احتمال فراوان کریس رونالدو پرتغالی در واکنش به اظهارات اخیر سپ بلاتر، رئیس فیفا در مراسم اهدای توپ طلا که در زوریخ در تاریخ سیزدهم ژانویه برگزار خواهد شد، شرکت نمی کند.

شخص اول فیفا بعد از اینکه لیست کاندیدای توپ طلا اعلام شد، به نوعی نامحسوس از لیونل مسی مهاجم آرژانتینی تیم بارسلونا حمایت کرد و همین مسئله باعث آزرده شدن رونالدو شد.

سپ بلاتر بعد از اعلام لیست کاندیدا در مصاحبه ای گفت: لیونل مسی فردی بسیار خوب و خارق العاده است. هر پدر و مادری دوست دارد که مانند وی را در خانه خود داشته باشد.

رئیس فیفا در ادامه کریس رونالدو را در زمین بازی یک فرمانده واقعی قلمداد کرد ولی باز هم در ادامه صحبت‌هایش در مورد لیونل مسی و کاندیدای حاضر در لیست کسب توپ طلای امسال گفت: من نمی توانم بگویم که در میان این بازیکنان چه کسی بهترین است من همه آنها را دوست داشته و به این دو بازیکن هم علاقه ویژه دارم ولی در این بین لیونل مسی را ترجیح میدهم.

سپ بلاتر در مقابل دانشجویان دانشگاه آکسفورد این صحبت‌ها را کرد که توسط رسانه‌‌‌های خبری منتشر شد. در ادامه روزنامه آ اس هم طی گزارشی اعلام کرد که به احتمال فراوان کریس رونالدو در واکنش به این اظهارات در مراسم اهدای جایزه توپ طلا شرکت نخواهد کرد.

گفتنی است، هنوز این بازیکن اظهار نظر قطعی در این رابطه نکرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مدعی ، مشهور ، کریس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سسسسسس
۱۶:۵۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۲
خدایی امسال به رونالدو ندن خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی نامردی کردن . اگه ندن من خود کشی می کنم :|
آخرین اخبار