در مراسمی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و جمعی از مسئولان شهرستان، پروژه های عمرانی بیمارستان زعیم پاکدشت افتتاح شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ در این مراسم که نماینده شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات رئیسه، فرماندار، بخشدار، شهردار، امام جمعه شهرستان، نماینده استاندار تهران و جمعی از خیرین نیز حضور داشتند، بخش های رادیولوژی دیجیتال، داروخانه، اتاق عمل و طرح توسعه اورژانس بیمارستان زعیم پاکدشت رسما مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به موقعیت بیمارستان زعیم در منطقه و نقش مهم آن در خدمت رسانی به مردم و مسافران تجهیز این مرکز را از نظر امکانات و نیروی انسانی لازم برشمرد.

دکتر پیوندی در ادامه با تاکید بر پیگیری مطالبات معوقه بیمارستان از بیمه ها،  پرداخت معوقه های پزشکان و کارکنان مرکز را در ایجاد انگیزه بیشتر در آنان برای ارایه خدمات به مردم و مراجعان موثر دانست.

وی همچنین حمایت خود را در زمینه اخذ مجوز فیزیوتراپی، جذب نیروی متخصص رادیولوژی برای راه اندازی سونوگرافی مرکز  وجذب نیروی پرستاری برای راه اندازی شیفت سوم دیالیز در این مرکز درمانی اعلام کرد.

براساس این گزارش، دکتر منصوری رئیس بیمارستان زعیم پاکدشت نیز به تشریح وضعیت فعلی بیمارستان پرداخت و از همکاری های مسئولان منطقه در زمینه های عمرانی قدردانی کرد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین لزومی امام جمعه شهرستان ضمن بیان سخنانی در خصوص موقعیت ویژه شهرستان پاکدشت و بیمارستان زعیم پاکدشت بعنوان تنها بیمارستان منطقه از زحمات مسوولان در این خصوص تقدیر کرد.

سپس نماینده شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان سخنانی درخصوص پروژه های عمرانی منطقه با توجه به تردد ماشین های ترانزیت از محوطه شهری و ایجاد مشکلات عدیده در منطقه بر لزوم احداث کمربندی شهر تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به  مشکلات بیماران دیالیزی و محدود بودن تخت های دیالیز بیمارستان، پیگیری اعتبارات لازم برای تجهیز بیمارستان نیمه تمام شهدای پاکدشت و بیمارستان 100تختخوابی زعیم (در محوطه بیمارستان زعیم فعلی) را ضروری دانست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار