از اواخر امروز سامانه بارشی جنوب غرب و جنوب کشور را تحت تاثیر فعالیت بارشی خود قرار می دهد و تا روز چهارشنبه بارش های شدیدی در استان های خوزستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز"یکشنبه 26 آبان ماه 92" بارش های پراکنده در سواحل جنوبی دریای خزر و شمال شرق و شرق رخ خواهد داد و از اواخر وقت امروز یک سامانه بارشی جنوب غرب و جنوب کشور را تحت تاثیر فعالیت بارشی خود قرار می دهد، از این رو تا روز چهارشنبه بارش های شدیدی در استان های خوزستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر پیش بینی می شود و بتدریج از روز سه شنبه غرب، شمال غرب و مرکز کشور نیز تحت تاثیر این سامانه قرار می گیرد همچنین طی امروز و فردا خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهند بود.

براساس این گزارش، طی روزهای دوشنبه و سه شنبه شرایط برای افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی فراهم است از این رو پیش بینی می شود که در این مدت کیفیت هوا و دید افقی در استان های تهران، اصفهان، اراک، کرج و مشهد مقدس کاهش یابد.


لازم به ذکر است، در روز های سه شنبه و چهارشنبه با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر و گسترش آن به شمال شرق و شرق کشور در شمال، شمال شرق و شرق کشور دمای هوا بطور محسوس کاهش خواهد یافت.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، کمی ابری و در ارتفاعات نیمه ابری و در پاره ای نقاط غبار آلود پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 16 درجه و در کمترین حالت به 8 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 14 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بارش ، باران ، آلودگی ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار