نایب رییس بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی از حضور پرقدرت تیم فوتسال بانوان استان در لیگ برتر کشور با نام پرسپولیس مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حمیرا شجاعی گفت: تیم فوتسال بانوان استان که سال گذشته با نام آرمان رضا(ع) و با حمایت هیات فوتبال در لیگ برتر کشور حضور داشت از امسال با نام پرسپولیس مشهد در این رقابت ها شرکت می کند.

وی افزود: دیروز 25 آبان ماه امتیاز تیم به صورت رسمی در هیات فوتبال به رضا اولیازاده انتقال یافت و تیم با کادر فنی و بازیکنان جدید کار خود را قدرتمندانه در لیگ برتر آغاز خواهد کرد.

نایب رییس بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: با مذاکراتی که مدیرعامل تیم با شهناز یاری سرمربی تیم ملی ب کشور انجام داده، وی از روز 28 آبان ماه با حضور در مشهد هدایت تیم را بر عهده خواهد گرفت.

وی بیان کرد: فاطمه شریف، مهناز فارسی، لیلا خدابنده و سارا شیربیگی 4 ملی پوش تیم ب کشور نیز جذب شده اند که از روز سه شنبه به تیم اضافه خواهند شد.

شجاعی با اشاره به تعویق رقابت های لیگ برتر به دلیل حضور تیم ملی فوتسال بانوان در رقابت های جام جهانی کوچک در ونزوئلا، گفت: بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال قرار است لیگ برتر از اول دی ماه امسال آغاز شود.

وی افزود: این تعویق یک ماهه می تواند به سود تیم ما باشد چرا که با استفاده از زمان موجود می توانیم پرقدرت تر پا به مسابقات بگذاریم

برچسب ها: بانوان ، حضور ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.