کاظم مظفری گفت: پوسترهای تبلیغاتی د ر صورت داشتن طراحی مطلوب فروش خوب محصول را در پی دارد.

کاظم مظفری، طراح گرافیک در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران، گفت: پوسترهای تبلیغاتی در فروش یک محصول بسیار تاثیرگذار هستند.
 
وی افزود: زمانیکه محصولی قرار است با پوسترهای تبلیغاتی به فروش برسد بنابراین باید در کنار دقت در عناصر و فرم‌ها به صرف هزینه نیز توجه شود.
 
این طراح گرافیک عنوان کرد: به عبارت دیگر اگر پوستر مطلوبی از یک محصول ارائه شود در فروش بالای آن محصول توانایی تاثیرگذاری دارد.
 
مظفری اظهار داشت: پوستر خوب مساوی با فروش خوب است و این در حالی است که متاسفانه سفارش دهنده‌ها علاقه چندانی برای پرداخت هزینه به منظور ارائه پوستر تبلیغاتی ندارند.
 
وی بیان کرد: سفارش دهنده‌ها پوسترهای تبلیغاتی را به ساده‌ترین شیوه روانه سطح شهر می‌کنند و وقتی فروش محصول مناسب نمی‌شود طراح را زیر سوال می‌برند.
 
این طراح گرافیک گفت: نگاه سفارش دهنده باید تغییر کند یعنی تا زمانیکه تغییر دیدگاه در سفارش دهنده‌ها ایجاد نشود اوضاع پوسترهای تبلیغاتی به همین منوال است.
 
مظفری خاطرنشان کرد: با این اوضاع درصد پوسترهای خوب تبلیغاتی بسیار پایین خواهد بود.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار