مادران عضو گروه دوام محلات منطقه 9 به منظور مهر ورزی و تقویت روحیه اطفال بیمار از بیمارستان فوق تخصصی کودکان علی اصغر تهران ملاقات کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مادران گروه دوام محلات منطقه 9 همزمان با ایام محرم شیعیان و در سالروز علی اصغر طفل معصوم و شیرخوار کربلا با اهدای اسباب بازی های سرگرم کننده به ملاقات کودکان بستری در بیمارستان علی اصغر(ع) رفتند.

بنابراین گزارش عباس خسروی جانشین ستاد بحران با اعلام این خبر گفت: مادران اعضای دوام به منظور تقویت روحیه و نشاط کودکانی که در بخش های مختلف هستند بطور حضوری به ملاقات این کودکان رفتند و سرپرستان بخشها با مادران این اطفال به گفتگوی صمیمانه پرداختند.

وی تاکید کرد: این اقدام ارزشمند انسان دوستانه بصور‌ت خود جوش از سوی اعضای دوام مطرح و بلافاصله از سوی ستاد مدیریت بحران هماهنگی لازم با بیمارستان علی اصغر(ع) از بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه شهید بهشتی صورت گرفت.

جانشین مدیریت بحران منطقه 9 تاکید کرد: اعضای دوام محلات منطقه 9 ضمن بازدید از بخش های 22 گانه این بیمارستان جهت احیای شادابی و نشاط جسمانی بازیهای متنوع جهت تفریحات سالم و آموزنده  فکری به این کودکان اهدا کردند.

این گزارش می افزاید: مادران عضو دوام محلات این حرکت اخلاقی را ناشی از دین باوری و محوریت آموزنده های پیامبر اکرم و سیرت و ائمه اطهار مبنی بر جایگاه مکتب انسان ساز ذکر کردند.

در ادامه ملاقات کنند‌گان با اعضای خانواده این کودکان به گفتگو نشستند و ضمن احوالپرسی و اهدای شاخه گل برای سلامتی کودکانشان دعا کردند.

در پایان خسروی جانشین ستاد مدیریت بحران منطقه 9 خاطر نشان کرد: بیمارستان فوق تخصصی علی اصغر(ع) با 22 بخش و 140 تخت درمانی صرفا به کودکان و مراجعین این بیمارستان از هموطنان ا‌قصا نقاط کشور هستند که جهت مداوای صعب العلا‌ج کودکان به این مراکز مراجعه می کنند.


انتهای پیام /

برچسب ها: بیمارستان ، کودکان ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار