جشنواره ملي عكس ايران محل به ظهور درآوردن استعداد عكاسان است.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، افشين بختيار ،عكاس و مدرس رشته عكاسي در باره  تاثيرات برگزاري جشنواره ملي عكس ايران عنوان كرد : برگزاري اين جشنواره با توجه به موضوعش ( طبيعت )  ارزشمند و در خور توجه است و عكاسان جوان را مشتاق و علاقمند مي كند كه بروند در حوزه عكاسي طبيعت عكاسي كنند .  
 
اين مدرس عكاسي با تاكيد بر لزوم گسترش جشنواره عنوان كرد : اگر جشنواره در ابعاد گسترده بر گزار شود تعداد زيادي عكس از سراسر كشور در جشنواره حضور پيدا مي كنند. بارها ديده ام  ازشهرها و مناطقي عكس به جشنواره ارسال مي‌شود كه تا به حال كمتر مجال رقابت كردن را پيدا كرده‌اند.

عكاسهايي از طبيعت را در اين جشنواره ديده‌ام كه  در مناطقي گرفته شده است كه بارها از كنارآنها عبور كرده بودم اما از چنين زاويه‌اي به طبيعت آنجا نگاه نكرده بودم و اين مسئله خيلي برايم خوشايند است.
 
بختيار با اشاره به افزايش آگاهي و دانش كاري عكاسان جوان افزود : برخي از اين جوانها عكس‌هاي مي‌گيرند كه من را شگفت‌زده مي‌كند و معتقدم بايد از اين استعدادها حمايت لازم را انجام داد و جشنواره يكي از مكان‌هايي است كه استعداد اين جوانها را به منصه ظهور در مي‌آورد. آمارها نشان مي‌دهد برگزاري جشنواره‌هاي عكاسي باعث شده كه  مشتاقان عكاسي زيادتر بشود و مي‌بايست با افزايش جوايز انگيزه در بين عكاسان بيشتر از اين شود.
 
گفتنی است؛ سومين جشنواره ملي عكس ايران با موضوع طبيعت زيباي ايران توسط انجمن سينماي جوانان ايران و به دبيري هاشم ميرزاخاني از 14 تا 28 دي ماه در موسسه فرهنگي و هنري صبا برگزار مي‌شود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار