معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 از برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره پژواک محله در این منطقه در آذر ماه سال 92 خبر داد.

نامدار‌ی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اختتامیه نخستین جشنواره پژواک محله در منطقه 18 در آذر ماه سال 92 برگزار خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: تا کنون 60 اثر پژوهشی در اداره مطالعات معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 گرد آوری و این آثار به دبیر خانه مرکزی نخستین جشنواره پژواک محله پایتخت ارسال شده است.

نامدا‌ری با اشاره به برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره به منظور شناخت و ترویج فرهنگ پژوهش و اطلاعات کاربردی در مقیاس محله و در محورهای مقاله پژوهشی آثار  پژوهشی محله ای، گزارش هم اندیشی های محله ای، ایده های پژوهشی محله ای، ترسیم سیمای اجتماعی و فرهنگی محله، سند توسعه مطالعات و پژوهش های محله ای در مناطق 22گانه شهر تهران در دست اجرا است.

وی ادامه داد: 60 اثر گرد آوری شده در منطقه 18 در آبان ماه سالجار‌ی به دبیرخانه نخستین جشنواره پژواک محله در اداره کل مطالعات شهرداری تهران ارسال شده است.

نامدار‌ی در پایان با اشاره به مراسم اختتامیه جشن افزود: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره پژواک محله روز بیستم آذر ماه سال 92 با تقدیر و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره در شهرداری منطقه 18 برگزار خواهد شد. 


انتهای پیام/


برچسب ها: جشنواره ، پژواک ، سند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار