عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: مسائل سیاسی، هسته‌ای و اقتصادی روز کشور کلیدی‌ترین مسائلی بود که روز گذشته از سوی اعضای حزب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

"لطف‌الله فروزنده" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره مباحث مطرح شده در جلسه روز گذشته حزب متبوعش اظهار داشت: مسائل سیاسی، هسته‌ای و اقتصادی روز کشور کلیدی‌ترین موضوعات مورد بررسی در جلسه روز گذشته بود.
 
وی با تاکید بر حق مسلم جمهوری اسلامی ایران بر استفاده از انرژی هسته‌ای گفت: دنیا باید بداند که ایران به دنبال استفاده تسلیحاتی از انرژی هسته‌ای نیست و با هدف توسعه صنعت کشور در این مسیر گام برمی‌دارد و البته توقع ما از مذاکرات پیش رو احترام به حقوق هسته‌ای ایران از جانب تیم مذاکره کننده و گروه 1+5 و استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور است.  
 
فروزنده خاطرنشان کرد: مواضع آمریکا در قبال مسائل هسته‌ای ایران اصلا قابل قبول نیست و آن‌ها باید از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرند که اگر چنین نکنند ملت ایران با قدرت هر چه تمام به مسیر خود ادامه می‌دهد.  
 
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن باید براساس منطق و چارچوب حرف خود را به زبان بیاورد، گفت: ملت ایران با تاکید بر حقوق خود تیم مذاکره‌کننده را در مسیر پیش‌رو مورد حمایت قرار می‌دهد.
 
وی بررسی مسائل اقتصادی را از دیگر موضوعات کلیدی مورد بحث در جلسه روز گذشته جمعیت ایثارگران دانست و تصریح کرد: ما توقع داریم که دولت اقداماتی را در جهت بهبود مسائل اقتصادی انجام دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار