رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: زمینه همکاری مشترک بین توسعه بخش کشاورزی آذربایجان غربی و نمایندگی شرکت «باروا» ارمنستان گسترش می‌یابد.

به گزارش گروه استانهای یاشگاه خبرنگاران سیدعلی مختاری ظهر امروز در دیدار با نماینده موسسه ابداعات و اختراعات «باروای» ارمنستان، اظهار داشت: صندوق توسعه بخش کشاورزی آذربایجان غربی و نمایندگی شرکت «باروا»ارمنستان همکاری‌های دوجانبه بسیاری دارند.

وی با اشاره به هوشمند سازی دستگاه‌های ضد تگرگ نصب شده در 31 نقطه حادثه‌خیز آذربایجان غربی، تصریح کرد: این دستگاه‌ها با مجهز شدن به سیستم هوشمند اطلاعات ماهواره‌ای کارایی بهتری خواهند داشت.

مختاری به سفر اخیر هیئت اعزامی از سوی توسعه بخش کشاورزی آذربایجان غربی اشاره کرد و اذعان داشت: لازم است توافقات انجام شده در این سفر هر چه سریع‌تر عملیاتی شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به زمینه‌های همکاری مشترک بین صندوق توسعه کشاورزی آذربایجان غربی و شرکت «باروا» ارمنستان، افزود: صدور خدمات فنی و مهندسی و همچنین صادرات تولیدات بخش کشاورزی استان به کشور ارمنستان، تجهیز و راه‌اندازی سامانه های ضد تگرگ و سامانه های بارورسازی ابرها در استان و تبادل اطلاعات و فن‌آوری‌های نوین کشاورزی بین دو کشور از جمله این زمینه‌ها هستند.

وی به خسارت وارد شده به شرکت «باروا» ارمنستان به دلیل تأخیر در تحویل سامانه‌های ضد تگرگ از سوی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اشاره کرد و یادآور شد: در تلاشیم در صورت تخصیص اعتبارات، خسارت وارد شده به این شرکت را جبران کنیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.