نایب رئیس جدید فرداسیون کشتی گفت:هر کجا قرار باشد خدمتی به کشتی شود من با همه وجودم تلاش می کنم وکمکی از دستم برآید دریغ نخواهم کرد.

علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: زمانی به عنوان ورزشکار در کنار این کشتی بودم بعد سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان شدم ،سپس به تیم بزرگسالان آمدم و هم اکنون هم شرایط این طور رقم خورده که به عنوان نایب رئیس در خدمت جامعه کشتی باشم.

دارنده مدال نقره المپیک تصریح کرد:برای من فرقی ندارد با چه پست و عنوانی در کنار کشتی باشم ،مهم تر از هر چیزی خدمت به این رشته است که سعی می کنم با تمام انرژی دینم را ادا کنم.

وی تاکید کرد:در هرصورت تکلیف شد این بار در پست نایب رئیس فدراسیون در کنار کشتی باشم،من هم بدون هیچ درنگی پذیرفتم چرا که در این شرایط حساس نباید کار کشتی زمین بماند.

دارنده مدال برنز جهان تاکید کرد:من دست تمامی علاقه مندان به کشتی را به گرمی می فشارم و از آنها تقاضا دارم در این روزها که ورزش اول کشور نیاز به همراهی آنها را دارد کمک کنند تا این رشته بتواند همچنان به موفقیت های بزرگ خود در میادین مهم ادامه دهد.

رضایی در خاتمه خاطرنشان کرد:وظیفه خودم می دانم از دکتر حسن رنگرز که زحمات بسیاری را برای موفقیت کشتی کشیدند تشکر کنم و در نهایت نیز امیدورام به کمک اهالی کشتی بتوانم در این پست برای ورزش اول کشور مثمر ثمر باشم.

گفتنی است علی رضا رضایی پس از موافقت رسول خادم سرپرست فدراسیون کشتی با استعای حسن رنگرز نایب رئیس پیشین این فدراسیون ،طی حکمی به عنوان نایب رئیس جدید معرفی شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رضایی ، کشتی ، نایب رییس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار