کیوان صفائیان از برگزاری تورنمنت 4 جانبه در تهران خبر داد و اظهار داشت: از تیم گرجستان برای حضور در این تورنمنت دعوت شده است.

بهروز صفائیان دبیر انجمن بیس بال و سافت بال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: چهارمین دوره مسابقات بیس بال قهرمان کشور هفته‌ی گذشته در استان اصفهان با برتری تیم آذرخش تهران به پایان رسیده است همچنین دومین مرحله لیگ سافت بال دوره رفت و برگشت رشته سافت بال نیز با برتری دو تیم برتر منطقه شمال خراسان رضوی و رسپنای تهران و برتری 2 تیم اصفهان و بوشهر از منطقه جنوب به پایان رسیده است.و تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی رقابت خود را آذرماه  جهت کسب عنوان قهرمانی این مسابقات در استان بوشهر پیگیری می کنند.

وی ادامه داد: انجمن بیس بال و سافت بال کشور هدایت تیم ملی نوجوانان ایران را بر عهده ی توماایر و کاوا مربی ژاپنی قرار داده‌اند. مربی ژاپنی از چندی پیش با حضور در ایران فعالیت خود را آغاز کرده است. ایروکاوا تاکنون در سه استان کشور حضور یافته است و امکانات و استعدادهای موجود در استان‌های رشت- اصفهان و اراک را بررسی کرده است. طبق برنامه ایروکاوا این هفته به کیش سفر می کند.

صفائیان تصریح کرد: توماایروکاوا پس از پایان سفرهای خود فعالیت رسمی و جدی خود را از فرودین ماه سال 93 آغاز می‌کند. مدت قرارداد وی با انجمن بیس بال  و سافت بال یک ساله است. البته قرارداد وی تاکنون بصورت کلوبی طراحی نشده است.

دبیر افزود: توما ایروکاوا تاکنون مبلغی مبنی بر عقد قرارداد با انجمن پیشنهاد نکرده است البته در جلسه‌ای که مسئولان انجمن با وی برگزار کرده‌اند مقرر شده است که هزینه های اسکان، تغذیه و سفرهای وی بر عهده ی انجمن قرار گیرد.

صفائیان افزود: انجمن بیس بال و سافت بال به مناسبت ایان دهه فجر قصد برگزاری تورنمنت چهار جانبه بیس بال را در استان بوشهر ویا کیش دارد البته تا مکان دقیق آن تاکنون مشخص نشده است و هر یک از 12 استان مذکور از امکانات مناسب تری برخوردارباشند میزبان مسابقات هستند.

وی ادامه داد: انجمن بیس بال و سافت بال تابستان ماه سال 92 جهت شرکت در مسابقات ب گرجستان سفرکرده بود هم اکنون انجمن از تیم گرجستان برای شرکت در تورنمت، چهار جانبه دعوت کرده است تا با حضور این تیم در زمستان ماه، تورنمت را برگزار می کنیم.

دبیر ادامه داد: انجمن قصد برگزاری چنین برنامه ای سافت بال در ایام دهه فجر دارد. هدف از برگزاری این تورنمت فقط آمادگی جهانی ورزشکاران سافت بال است.
انجمن بیس بال و سافت بال تیم عراق را برای بلژیک در تورنمت چهار جانبه سافت بال پیشنهاد کرده است البته تا کنون این تیم قطبی نشده است.
 
وی افزود: انجمن بیس بال و سافت بال 6 ماه بدون رییس اداره شده است. البته دوشنبه 20 آبان ماه ادیب به عنوان رئیس جانشین حمیدرضا عاصمی شده است.
اجرایی شدن برنامه‌های ‌‌ مذکرو طراحی شده مستلزم رضایت رئیس فعلی انجمن نیز است با موافقت ادیب رئیس جدید انجمن بیس بال و سافت بال برنامه های انجمن طبق مقرر اجرا می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار