شهردار منطقه 15 در جلسه ستاد راهبری ساماندهی مشارکت های اجتماعی اعلام کرد : تدابیر ابلاغی مدیریت ارشد شهری با همکاری ، همدلی و همفکری شورایاران و مدیران محلات عملیاتی می شود .

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران دکتر انجمنی خاطر نشان کرد : بسط و اشاعه مولفه های فرهنگ ایرانی و اسلامی ، کرامت انسانی ، اخلاق محوری و مسجد محوری ، هویت بخشی به محلات و توجه به میراث معنوی ، جلب حداکثری از مشارکت های نهادمند ، تلاش در جهت تقویت و نگهداشت نیروی انسانی متدین و انقلابی ، شناسایی منابع نو و درآمدهای پایدار ، رعایت جنبه های انصاف ، عدالت ، ساده زیستی و پرهیز از تبعیض ، اجرای آیین نامه ها و ضوابط با تاکید بر دقت ، سرعت و صحت ، اهتمام ویژه به نگهداشت بهینه و هوشمند شهر در امور زیرساختی و ... همراه با حضور میدانی موثر و مستمر و توجه به استانداردهای ملی و بین المللی و توسعه پایدار شهری و رعایت مسایل زیست محیطی از جمله محورهای تدابیر ابلاغی است که با همکاری و مشارکت یکدیگر و بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های محلی اجرایی می شود.
 
وی افزود : این تدابیر به بنده ابلاغ شده و من هم این محورها را به دبیران شورایاری و مدیران محلات ابلاغ و تفویض می کنم و با توجه به اینکه قرار است کارها در مقیاس یک یکم در سطح محلات اجرا شود ، اگر دبیران و مدیران هر دو محله با تشکیل کارگروهی از نخبگان ، فرهیختگان ، فرهنگیان و ... که در محلات ساکن هستند بتوانند یک محوراز این ده محور را عملیاتی کنند ،  این راهبرد عملیاتی می شود .
 
شهردار منطقه 15 یادآور شد : با اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری ، زیرساختها آماده شده و بستر کار فراهم است و بنده دست نیاز به سوی شما دراز می کنم و می خواهم با فکر و ایده خود ما را در بهره مندی مناسب از این زیر ساختها و تحقق تدابیر ابلاغی یاری کنید و یقین دارم که با هماهنگی یکدیگر و تبادل افکار می توانیم پاسخگوی مطالبات شهروندان در محلات باشیم .
 
شایان ذکر است ، در این جلسه دبیران شورایاری به ارائه نقطه نظرات خود در راستای تدابیر ابلاغی پرداختند .  
انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار