مدیر اداره امور بانوان منطقه 7 از حضور بانوان منطقه در هفتمین گردهمایی و میثاق زنان عاشورایی خبر داد.

به گزارش گروه  اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سمیه کاشفی با اعلام این مطلب افزود: تعداد 400 نفر از بانوان عاشورایی از محلات 19 گانه منطقه در هفتمین گردهمایی و میثاق زنان عاشورایی که در میدان امام حسین (ع) برگزار می شود شرکت می کنند.
 
وی تصریح کرد: پنج دستگاه اتوبوس در محله های قصر، دهقان، کاج، سپیدار و حشمتیه برای  انتقال بانوان منطقه به محل برگزاری میثاق زنان عاشورایی مستقر می‌شود.
 
مدیر اداره امور بانوان منطقه 7 با اشاره به اینکه این گردهمایی روز یکشنبه 26 آبان ماه از ساعت 8 تا 11 برگزار می‌شود، یادآور شد: بر اساس دستورالعمل اداره کل امور بانوان شهرداری تهران و به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، هفتمین گردهمایی زنان عاشورایی در میدان امام حسین(ع) برگزار می شود.
 
وی با بیان اینکه بیش از 10 هزار نفر از بانوان شاغل و شهروند تهرانی در این مراسم حضور دارند عنوان کرد: فرهنگ عاشورا در طول تاریخ همواره برای جامعه اسلامی و مؤمنین الهام بخش تحرکات جدید و نویی برای دستیابی به ارزش‌های والای انسانی بوده و حرارتی در دل‌های مؤمنین ایجاد کرده که هرگز به سردی نمی‌گراید.
 
وی تجلی نقش زن به عنوان عنصر تأثیرگذار در تکمیل رسالت امامت، انقلاب‌های حسینی و صبر و شکیبایی پس از آن در جریان دستیابی به اهداف الهی و مشارکت پر رنگ زنان در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی جهت ارتقای فرهنگ دینی و اجتماعی را از جمله اهداف برپایی این ویژه برنامه برشمرد.
 
کاشفی با اشاره به اینکه منطقه 7 یک ایستگاه صلواتی در ضلع شمال غرب میدان امام حسین (ع) برای پذیرایی از شهروندان برپا خواهد شد، تاکید کرد: گردهمایی و میثاق زنان عاشورایی برای هفتمین سال پیاپی برگزار می‌شود.  
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار