مدیر فنی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت:شکست در هفته نخست مسابقات لیگ برتر تلنگری بود برای مسابقات آتی و مطمئن باشید این تیجه را جبران خواهیم کرد.

 محسن کاوه درباره شکست تیمش در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد مقابل استیل آذین ایرانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگار اظهار داشت:خوب جذابیت کشتی به همین برد و باخت هاست ما خودمان هم فکر نمی کردیم در خانه مغلوب تیم استیل آذین شویم اما این امر محقق شد ولی مطمئن باشید این شکست را در هفته آتی جبران خواهیم کرد.

وی ادامه داد:سرنوشت دیدار مقابل استیل آذین را مبارزه وزن 55 کیلو گرم تعیین کرد جایی که یاسر حیدر قلی نژاد علی رقم پیش بودن در لحظات پایانی با بی تجربگی کشتی را واگذار کرد و همه معادلات را به هم ریخت.

کاوه در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد سایر کشتی گیران تیمش راضی است گفت:به طور کلی همه بچه ها در حدو اندازه خود نبودند به خصوص پرویز هادی در وزن 120 کیلو گرم، ضمن آنکه احسان امینی و دو کشتی گیر خارجی تیم تا اندازه ای عملکرد مناسبی داشتند.

وی با بیان این کشتی های هفته نخست همیشه غیر قابل پیش بینی است تصریح کرد:در هرصورت خوب زمانی شکست خوردیم چرا که فرصت لازم برای جبران داریم.به همین منظور در این مدت که تا هفته دوم فرصت داریم با یک اردوی منسجم تلاش می کنیم بچه ها را به وضعیت ایده آل نزدیک کنیم.

مدیر فنی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج(ع) سبزوار تاکید کرد:البته نباید فراموش کنیم که حواشی به وجود آمده قبل از شروع مسابقات لیگ باعث شد تمرکزمان به هم بریزد و با توجه به این که از مسائل فنی دور شدیم که به اعتقاد من بیش از اندازه و بی جهت درگیر این حاشیه ها شدیم.

وی درباره فرآیند این دوره مسابقات لیگ نیز اظهار کرد: خیلی خوب شد که تعداد تیم های شرکت کننده به 8 تیم رسید اما باید این اتفاق در همان جلسه قرعه کشی رخ  می داد به هر حال ما باید از هم اکنون به فکر لیگ سال آینده باشیم تا با یک چنین مواردی روبرو نشویم. به نوبه خودم پس از پایان مسابقات نقطه نظراتم را به سازمان لیگ ارائه خواهم کرد و امیدورام این موراد مثمر ثمر باشد.

در هفته نخست مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد تیم موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج سبزوار در خانه خود مقابل تیم استیل آذین ایرانیان با نتیجه 4 بر 3 شگست خورد که نتایج انفرادی این دیدار به شرح زیراست:

ثامن الحجج(ع) سبزوار3-استیل آذین ایرانیان4(اسامی کشتی گیران ثامن الحجج(ع) در ابتدا آمده است)

55 کیلوگرم: یاسر حیدرقلی نژاد – امید جلالی بهار، برنده (5-7)
60 کیلوگرم: بخان گویگوریف، برنده– حسن مرادقلی (9- 4)
66 کیلوگرم: ماگمود قربان علی یف، برنده – میثم نصیری (8- صفر)
74 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی – دنیس سارگوش، برنده (1- 8)
84 کیلوگرم: احسان امینی، برنده – اسماعیل نجاتیان (6- 2)
96 کیلوگرم: عرفان امیری – عبدالسلام گادیسوف، برنده (صفر- 8)
120 کیلوگرم: پرویز هادی – محمد رضا آذرشکیب، برنده (صفر- 7)

در هفته دوم مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد جام ولایت روز یکم آذر ماه در شهرهای مختلف برگزار می شود وتیم ثامن الحجج(ع) سبزوار میهمان گروه ساختمانی کفایتی مشهد خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: کاوه ، کشتی ، ثامن الحجج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار