سخنگوي جبهه ايستادگي با بيان اينکه مجمع عمومي خانه احزاب تا پايان سال جاري برگزار خواهد شد، گفت: کنفرانس مطبوعاتي این جبهه نیز پس از مجمع عمومي اين جبهه برگزار خواهد شد.

"ابوالقاسم رئوفیان" سخنگوي جبهه ايستادگي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب برای بازگشایی مجدد خانه احزاب، اظهار داشت: در این رابطه با دوستان اصلاح‌طلب و اصولگرا صحبت‌هایی داشته‌ایم و در آینده‌ای نزدیک جلسه‌ای با مسئولین وزارت کشور خواهیم داشت لذا امیدواریم تا قبل از پایان سال نسبت به برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب اقدامی صورت بگیرد و اعضای شورای مرکزی انتخاب شوند.
 
وی با بیان اینکه خانه احزاب مدتی محمل احزاب منحله بود، ادامه داد: این احزاب مدعی بودند که مدیر خانه احزاب هستند، در حالی که نه احزاب، نه گروه‌های سیاسی و نه وزارت کشور چنین مجموعه‌ای را به عنوان شورای مرکزی خانه قبول ندارند.

سخنگوی جبهه ایستادگی با تاکید براینکه کسی که مدعي ریاست شورای مرکزی خانه احزاب است دبیرکل حزب منحله‌ای بوده که اجازه فعالیت ندارد، تصریح کرد: اعضای خانه احزاب ایران نمایندگان تشکل‌های رسمی و عضو کمیسیون ماده 10 هستند که پروانه رسمی فعالیت را دریافت کرده‌اند و  اعضاي خانه احزاب محسوب می‌شوند.
 
رئوفیان با بیان اینکه فعالیت احزاب رسمی در خانه احزاب کاملا بدیهی و روشن است، اضافه کرد: چطور ممکن است فردی که به یک حزب غیرقانونی وابستگی دارد و نمی‌تواند عضو خانه احزاب باشد خود را رئیس خانه می‌داند؟

عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی با بیان اینکه با توصیفاتی که ارائه شد بازگشایی مجدد خانه احزاب امری مشکل خواهد بود، تاکید کرد: تلاش ما این است که براساس یک ساز و کار کاملا منطقی، احزاب رسمی کشور در مجمع عمومی خانه احزاب شرکت کرده و نمایندگان خود را به عنوان عضو شورای مرکزی انتخاب کنند.
 
سخنگوی جبهه ایستادگی اظهار داشت: وزارت کشور با فعالیت مجدد نهاد صنفی خانه احزاب مخالفتی ندارد و طبیعی است که این خانه فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.
 
رئوفیان با اشاره به نقشه راه تدوین شده جبهه ایستادگی خاطرنشان کرد: مجمع عمومی جبهه ایستادگی در آینده‌ای نزدیک برگزار و مجمع نسبت به انتخاب اعضای شورای عالی جبهه اقدام خواهند کرد، همچنين کنفرانس مطبوعاتي که پيش از اين قرار بود برگزار شود، پس از مجمع عمومي برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار