تیم کاراته نوجوانان صنایع شهاب گازسوز قم جواز صعود به مرحله دوم رقابت‌های لیگ کاراته رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد مسابقات لیگ رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور در حالی مشخص شدند که امسال به نمایندگی از قم چهار تیم در لیگ نوجوانان حضور یافتند لیگی که البته امسال با عنوان جوانه برگزار شد.

هفته آخر از دیدارهای دور برگشت لیگ کاراته جوانه باشگاه‌های کشور در حالی به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران به انجام رسید و چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد مشخص شدند که امسال بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان رقابت‌های لیگ رده سنی نوجوانان کاراته قهرمانی باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های مدعی در 6 گروه مقدماتی برنامه‌ریزی و برگزار شد.

بیش از 30 تیم در پیکارهای فصل جاری لیگ کاراته رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور حضور داشتند و بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت برگزار کردند تا سرانجام تکلیف تیم‌های راه‌یافته به مرحله دوم مشخص شود.

این در حالی است که لیگ رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور ملقب به لیگ جوانه است و امسال به نمایندگی از هیئت کاراته استان قم نیز چهار تیم در این پیکارها حضور یافتند و برای راهیابی به مرحله دوم تلاش خود را انجام دادند تا اینکه سه تیم صعود کردند.

تیم‌های کاراته نوجوانان شهید بیطرفان، شهید احمدلو، تجهیزات رزمی سامکوه و صنایع شهاب گازسوز چهار تیمی هستند که با ترکیبی از استعدادهای کاراته قم در این رقابت‌ها حضور یافتند و در نهایت یک تیم از جمع آن‌ها حذف شد و نتوانست راهی مرحله بعد شود که این نماینده، تیم شهید علی احمدلو قم بود.

تیم کاراته صنایع شهاب گازسوز قم در گروه ششم مرحله مقدماتی این پیکارها در حالی صدرنشین شد و با اقتدار به جمع تیم‌های راه‌یافته به مرحله دوم رقابت‌های لیگ کاراته رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور صعود کرد که تنها دیدار هفته پایانی را باخت.

کاراته‌کاهای تیم صنایع شهاب گازسوز قم در هفته پایانی بازی‌های گروه ششم برابر تیم هیئت کاراته قزوین (ب) به میدان رفتند و با حساب 28 بر صفر نتیجه را واگذار کردند اما باز هم در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته و بالاتر از دیگر رقبا راهی مرحله دوم شدند در حالی که در این گروه تیم شوتوکان wskf اصفهان به عنوان دوم دست یافت و مجوز صعود را کسب کرد.

بدین ترتیب 12 تیم از گروه‌های شش‌گانه لیگ جوانه‌ها به دور بعد صعود کردند در حالی که در گروه نخست تیم‌های شهید مقدسی مازندران و باشگاه آرش ماکو و در گروه دوم تیم‌های باشگاه سلیمی رشت و شهید بیطرفان قم به مرحله دوم راه یافتند.

در گروه سوم تیم‌های شهرداری سیرجان و شهید داورزنی قرچک اول و دوم شدند و در گروه چهارم نیز تیم‌های کاراته البرز و تجهیزات رزمی سامکوه جوا صعود را به دست آوردند در حالی که در گروه پنجم تیم‌های شهرداری اراک و شرکت تولید برق هرمزگان و در گروه ششم تیم‌های صنایع شهاب گازسوز و شوتوکان wskf اصفهان صعود کردند./ز

برچسب ها: قم ، شهاب ، گاز ، سوز ، رتهی ، مرحله ، دوم ، لیگ ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.