رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: با پیگیری های جدی این هیئت، باشگاه های قم سرمایه گذاری خوبی بر روی رده های سنی پایه دارند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان قم ، کریم بهرامی تصریح کرد: باشگاه های فوتبال در قم ملزم به دریافت پروانه فعالیت از اداره کل ورزش و جوانان استان قم شده اند و این مهم در راستای ساماندهی باشگاه ها در حالی انجام می شود که بتوانیم آینده ای خوب را برای فوتبال قم رقم بزنیم.

وی با تقدیر از همکاری مدیران باشگاه های فعال در فوتبال قم در این زمینه تصریح کرد: یقینا اثرگذاری این اقدام مهم در کنار فعالیت در برنامه های دیگری در راستای هدفمند کردن اقدامات باشگاه های فوتبال در قم صورت می گیرد، رونق فوتبال قم را به دنبال خواهد داشت.

رئیس هیئت فوتبال استان قم بیان داشت: خوشبختانه باشگاه ها توجه بسیار خوبی به سازندگی در این رشته ورزشی از رده های سنی پایه دارند و با شرکت در برنامه هایی که هیئت فوتبال در این زمینه پیش بینی می کند، علاقمندی خود را به توسعه فوتبال قم نشان می دهند.

وی یاد آور شد: برگزاری رقابت های لیگ های رده های سنی پایه، برگزاری فستیوال مدارس فوتبال و چندین اقدام دیگر در رده های سنی پایه موجب شده است تا فوتبالیست های بسیار خوب و زبده ای در قم شناسایی شده و برای آینده این رشته تربیت شوند.

بهرامی همچنین از جایگاه خوب هیئت فوتبال قم در بین هیئت های فعال کشور در زمینه توجه به رده های سنی پایه نیز خبر داد و در ادامه به حضور فوتبالیست های آینده دار قمی در فستیوال زير 12 ساله هاي مدارس فوتبال کشور نیز اشاره کرد.

وی افزود: فوتبالیست های قمی در فستیوال زیر 12 ساله ها همین هفته در حضور سپ بلاتر رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال و مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان رژه رفتند در حالی که برنامه های متنوعی برای فوتبالیست های حاضر در این مراسم در نظر گرفته شده بود.

رئیس هیئت فوتبال استان قم اضافه کرد: در آغاز این مراسم سپ بلاتر رئیس فیفا با حضور در زمین آکادمی فوتبال با شلیک گلوله به طور رسمی فستیوال مدارس فوتبال را افتتاح کرد و سپس دبیر کل فدراسیون فوتبال منشور اخلاقی مسابقات فستیوال مدارس فوتبال کشورمان را با شعار «اخلاق رفتار اسلامی، بازی جوانمردانه، دوستی و همدلی» قرائت كرد.

وی با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی زیر 16 سال، کادر فنی تیم ملی زیر 14 سال، حسین عبدی، مهدی مهدوی‌کیا و مربیان همایش علم و فوتبال نیز در این مراسم حضور داشتند، ابراز کرد: 31 مدرسه فوتبال از استان‌های مختلف از جمله مدرسه فوتبال استان قم در این مراسم شرکت کردند.

بهرامی عنوان داشت: مدرسه فوتبال قم نیز با با حضور 12 بازیکن منتخب رده سنی نونهالان در قالب يك تيم با مسئوليت محمد عباسي عضو واحد جوانان و استعداد يابي هیئت فوتبال و با مربيگري مهدي عمويي دبير همين واحد در اين مراسم حضور یافتند.

وی خاطرنشان کرد: مدارس شرکت کننده در این مراسم به ترتیب حروف الفبا به همراه گروه موزیک رژه رفتند و کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نیز هنگامی که نوجوانان از جلوی او عبور می‌کردند با هدف پاسخ دادن به ابراز احساسات آینده سازان فوتبال کشورمان، برای آنها دست تکان می‌داد.

رئیس هیئت فوتبال استان قم افزود: در ابتدا تيم هاي هر استان به دو تيم (الف) و (ب) تقسيم شدند و هر تيم در زمين جداگانه با توجه به مسابقات و تست هاي فستيوالي مشغول به فعاليت شدند که خوشبختانه بازيكنان قمي در كارگاه هاي شوت و پاس عملكرد خوبي داشتند./ز

برچسب ها: قم ، سازندگی ، رده ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.