رشد شاخص بورس و به دور بودن سرمايه گذاران از هيجانات بازار باعث شد تا بورس با صعودي ارام روند منطقي تري به خود گيرد.

 به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،امروز 25 آبان ماه 92 در ابتداي شروع معاملات رويکرد بازار مثبت بودوبا توجه به اينکه در هفته ي گذشته فضاي بازار در دست  سهامداران حقیقی بود اما صف خريد هاي سنگيني شکل نگرفت که اين امر بيانگر تعادل و منطقي تر شدن بازار سرمايه است در عين حال نيز حذف معاملات گروهی (ددد) در بین سرمايه گذاران  اعتماد مضاعفی ایجاد کرد.

در گروه پتروشیمی سهام ارزنده ای چون فارس و تاپیکو شاهد ثبت حداکثر درصدهای مثبت و تشکیل صف های خرید بودند و در گروه فلزی اما فولاد به درصد مثبت رسید و روند گروه صعودی است. 

در جريام معاملات امروز شاخص کل با رشد 740 واحدي بر عدد 77 هزارو 673 واحد رسيد و شاخص صنعت نيز با رشد 788 واحدي به عدد 66 هزارو 117 واحد،شاخص بازار اول با رشد 434 واحدي به عدد 56 هزارو 662 واحد و شاخص بازار دوم با رشد 2 هزارو 45 واحدي به عدد 154 هزارو 964 واحد رسيد.

نمادهاي فارس،تاپيکو،اخابر و خودرو بيشترين تاثير را دررشد شاخص داشتندو همچنين  نماد بانک تجارت و بانک صادرات ايران در بازار روند نزولي را طي کردند.

شايان ذکر است نمادهاي فارس،وساخت و شنفت بهترين تقاضا و بانک تجارت،جام دارو و ح.سرمايه گذاري صنعت نفت بهترين عرضه را در بازار امروز داشتند.

بيشترين حجم معامله مربوط به بانک صادرات ايران،بانک پاسارگاد و س.نفت و گاز و پتروشيمي تامين به خود اختصاص دادند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بورس ، سهام ، شاخص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار