عضو هیات اجرایی سازمان لیگ بسکتبال اعتقاد دارد هر بازیکن مستحقی در تیم‌های حاضر در دسته اول یا لیگ برتر جای میگیرد و هیچ تیمی دسته اولی بدون اخطار از لیگ کنار گذاشته نشد.

بهمن سلیمانی عضو هیات اجرایی سازمان لیگ بسکتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد لیگ دسته اول تاکید کرد: نوع ادبیات به کار رفته در مورد تیم‌های دسته اولی درست نیست و هیچ کس از این لیگ  کنار گذاشته نشد ما شش بار به تیم‌هایی که در موعد مقرر پول و مدرک را به فدراسیون ارائه نکردند، نامه و تلفن زدیم اما متاسفانه در روز قرعه کشی حاضر نشدند با این تصور که بعد از قرعه کشی باز هم می‌توانند لیگ بیایند اما این اجازه را ندادیم با این وجود مانند تجدیدی‌ها فرصت دیگری با تشکیل دسته اول ب به آنها دادیم که فقط دو تیم استقبال کردند.

وی ادامه داد: تمام بحثها در مورد این تیم ها فقط حرف است و تیم های مزبور بودجه, تشکیلات و برنامه مناسب برای شرکت در لیگ را ندارند حتی نماینده آنها در جلسات لیگ هم چند جوان هستند و نماینده معتبری ندارند.

عضو هیات اجرایی سازمان لیگ در مورد محدودیت سنی دسته اول و بیرون ماندن برخی بازیکنان تاکید کرد: در این مورد بحث کیفیت و خروجی دسته اول را باید در نظر گرفت در لیگ دسته یک چهار تا پنج میلیارد تومان پول خرج می‌شود اما خروجی آن چیست؟ آنهایی که بیرون مانده‌اند قطعا شرایط فنی لازم را ندارند وگرنه بازیکن مستحق از لیگ‌ها بیرون نمی‌ماند به تمام استان‌ها هم گفتیم که حق جذب یک بازیکن بومی را به صورت آزاد دارند. هر تیمی هم 15 سهمیه برای جذب بازیکن دارد، مگر هر استانی چند بازیکن مطرح دارد؟ اگر 30 بازیکن مطرح در هر شهر بود که چندین تیم ملی از آن بیرون می‌آمد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سلیمانی ، لیگ ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار