ملی پوش پرش ارتفاع گفت: اولین درخواست ما از فدراسیون دوو میدانی، حضور مربی خارجی بود که مسئولان به موقع درخواست ما را برآورده کردند.

کیوان قنبرزاده، ملی‌پوش پرش ارتفاع، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ایگور پالکین، مربی قرقیزستانی، از 30 آبان ماه وارد تهران می‌شود و هدایت من و محمد ارزنده را برعهده می‌گیرد.

وی ادامه داد: پاکلین با رکورد 2 متر و 41 شانتی متر قهرمان جهان در 1986 و نایب قهرمان 1987 است به نظر من این مربی از لحاظ تجربه بهترین گزینه بود و با توجه به اینکه قبل از المپیک 2012 نیز در اردوهای تیم ملی حضور داشت امتحان خود را پس داده بود.

قنبرزاده با بیان اینکه نخستین درخواست ما از فدراسیون حضور مربی خارجی در تیم ملی بود گفت: قرارداد پاکلین تا پایان شهریور ماه سال 2014 است و در مسابقات آسیایی سال آینده که مهمترین هدف ما است هدایتگر تیم ملی است من در گوانگجو رتبه هشتم را کسب کردم، چنانچه برنامه‌های تمرینی خوبی داشته باشم می‌توانم به  مدال این رقابت‌ها دست یابم.

ملی پوش پرش ارتفاع اضافه کرد: با حضور پاکلین در ایران اردوی آماده سازی تیم ملی در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز می‌شود ممکن است با سرد شدن هوا یکی از شهرهای جنوبی را برای ادامه تمرینات انتخاب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار