خط تولید شرکت ایران خودروی فارس از هفت دستگاه به 30 دستگاه خودرو پژو پارس در روز رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، مدیرعامل شرکت ایران خودروی فارس گفت: با تلاش کارشناسان و کارکنان این شرکت و جذب نیروی انسانی متخصص، افزایش بهره‌وری و تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک خط تولید این شرکت به 50 دستگاه در روز افزایش یابد.

مهران لهراسبی با مثبت ارزیابی کردن جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در رونق خودروسازی کشور به‌ویژه استان فارس افزود: شهر شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع) با توانایی‌های بالقوه و زیرساخت‌های مناسب برای توسعه و رشد صنعت و نیز نزدیکی این استان به بنادر جنوبی و سواحل خلیج فارس، استعداد و آمادگی تبدیل شدن به یکی از پایگاه‌های صنعتی ایران خودرو در منطقه جنوب را دارد.

مدیرعامل شرکت ایران خودروی فارس حضور در بازارهای جهانی، تولید و صادرات کالا با استانداردهای بالا و تشویق سرمایه‌گذاران برای ورود به عرصه تولید را مهم‌ترین شاخصه زیرساخت‌های اقتصادی برشمرد.

لهراسبی تصریح کرد: اقدام عملی برای تحقق اهداف برنامه سوم توسعه به وسیله ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری و استفاده و تداوم بهینه از حجم عظیم نقدینگی که استان فارس در این مورد بعد از تهران مقام دوم کشور را دارد از دیگر اهداف این کارخانه تولیدی است.

وی اظهار داشت: وجود نیروهای متخصص و کارآمد در صنایع مختلف شامل برق، الکترونیک، مخابرات، سازه و ... و نیز نزدیکی این شرکت به فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز، دسترسی آسان به تمام مراکز استان‌ها و کشورهای حوزه خلیج فارس و اروپا به منظور تسریع حمل و نقل در صادرات و واردات و دارا بودن سابقه پژوهشی نقش قابل توجهی در توسعه صنعت استان فارس داشته است.

مدیرعامل شرکت ایران خودروی فارس تصریح کرد: این شرکت با مساحت 20 هکتار و 110 نیروی انسانی مجرب، پتانسیل افزایش خط تولید خودرو در ابعاد گسترده را در میان سایر کارخانجات تولید خودرو دارد./س


برچسب ها: تولید ، خودرو ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.