موسوی: دوستی ام با مربی خارجی، وی را به ایران کشاند

ملی پوش پرتاب چکش گفت: دوستی من با کیخن بلاروس دلیل حضور وی در ایران است.


کاوه موسوی، ملی پوش پرتاب چکش، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فدراسیون پیش قرار داد کیخن را به همراه دعوت نامه فرستاده و وی تا 2 هفته دیگر در ایران حضور پیدا می کند.

وی ادامه داد: کیخن دارنده مدال برنز المپیک 2008  و قهرمان جهان در سال های 2005 و 2007 است، وی تاکنون در ایران حضور نداشته و شاگرد مربی سابق من است و سال گذشته در اردوی آماده سازی روسیه با وی آشنا شدم.

موسوی تصریح کرد: قرار است فدراسیون تا مسابقات آسیایی سال آینده با کیخن قرار داد ببندد، باید بگویم این مربی به دلیل مشکلات کاری که داشت نمی توانست در ایران حضور پیدا کند اما آشنایی ما با یکدیگر و عشق و علاقه اش به ورزش، باعث شد تا برای 8 ماه در ایران حاضر شود.

موسوی یاد آور شد: امیدوارم مسئولان فدراسیون به وعده های خود عمل کنند تا من را نزد این مربی خجالت زده نکنند و بتوانیم با تمام توان برای حضور پر قدرت در مسابقات آسیایی برنامه ریزی کنیم.

ملی پوش پرتال چکش عنوان کرد: ارومیه، بهترین شهر برای برگزاری اردوهای تمرینی است، من به همراه 2،3 ملی پوش دیگر که فدراسیون آنها را انتخاب کرده است اردوی آماده سازی را همزمان با حضور کیخن در ایران آغاز می کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: دوستی ، ایران ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار