مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس ظرفیت های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی محدوده خداآفرین را در سطح کشور کم نظیر دانست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، محسن خادم عرب باغی ، در بازدید از محدوده منفصل 3 ( جانانلو) این سازمان در شهرستان خداآفرین افزود: احداث موزه و انجام کاوش های جدید باستان شناسی در این منطقه می تواند به عنوان یک جاذیه توریستی، بسیاری از گردشگران کشورهای همسایه را جذب نماید.

وی گفت: طبیعت زیبای حاشیه ارس با کوه های سر به فلک کشیده و حیات وحش کم نظیر تنها بخشی از ظرفیت های ارزشمند گردشگری در این محدوده به شمار می روند..

وی افزود: صنایع دستی نیز در این محدوده ظرفیتی ارزشمند بوده که با بهره برداری از گمرک این منطقه می تواند به یک بخش ارزآور مبدل گردد.

وی همچنین در این آیین از بازار خداآفرین ، کمپ گمرک، شهرک صنعتی جانانلو، مرکز آموزش صنایع دستی و محدوده منفصل 4 ( قلی بگلو) بازدید کرد

گفتنی است :دراین آیین معاونان اقتصادی و عمرانی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس و هیات همراه نیز از محدوده های منفصل 3( جانانلو) و 4 ( قلی بگلو) منطقه آزادارس در شهرستان خداآفرین بازدید کردند/س

برچسب ها: ظرفیت ، گردشگری ، کم نظیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.