کرمانشاه/

صادرات کالا در مرزهای پرویزخان و خسروی از سرگرفته شد

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: صادرات کالا در مرزهای رسمی پرویزخان و خسروی این شهرستان که به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی، به مدت سه روز تعطیل شده بود، از امروز (شنبه 25 آبان ماه ) از سرگرفته شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

ˈیاور محمدیˈ گفت: از صبح امروز همه فعالیت های اقتصادی و بازرگانی و همچنین صادرات کالا در این مرزها به کشور عراق و اقلیم کردستان با حضور تجار و پیله وران ایرانی و عراقی آغاز شد.

وی تاکید کرد: این مرزها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (22 و 23 آبان ماه ) با تصمیم مقامات کشورمان با توجه به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و بهره گیری از آیین های معنوی عزاداری تعطیل شده بود و روزهای جمعه نیز طبق روال گذشته تعطیل بود.

محمدی اظهار کرد: این تعطیلی شامل تردد مسافر از مرز پرویزخان و انجام ترانزیت و تردد تانکرهای سوخت نمی شد و در روزهایی که صادرات تعطیل بود، این امور در مرز پرویزخان انجام می شد.

وی افزود: روزانه بیش از 800 دستگاه کامیون حامل کالاهای صادراتی از مرز بین المللی پرویزخان و بیش از 300 دستگاه کامیون نیز از مرز رسمی خسروی به کشور عراق صادر می شود.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه با بیش از 186کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد دارای دو مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان است که مرز پرویزخان با اقلیم کردی و مرز خسروی با حوزه عربی و حکومت مرکزی عراق هم مرز است/س

برچسب ها: کرمانشاه ، صادرات ، خسروی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.