مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش استان اردبیل رتبه دوم کشوری را در نرخ جذب پایه اول ابتدایی به دست آورد.

احمد محمودزاده در گفت‌و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: براساس ارزیابی‌های انجام شده و اعلام معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش موفق شدیم رتبه دوم کشوری را در نرخ جذب پایه اول ابتدایی به خود اختصاص دهیم.

وی با بیان اینکه پیش از این، این نرخ جذب حدود 87 درصد بودکه در سایه برنامه‌ریزی و اجرای کیفی اهداف و رویکردها این رقم به 99.80 درصد رسیده است، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و تدبیر لازم سعی داریم تا این وضعیت را مراقبت کنیم تا دانش‌آموزان لازم‌التعلیم در مدرسه حضور یافته و عملکرد استان در جذب خالص پایه ابتدایی ارتقا یابد.

محمودزاده با بیان اینکه در پوشش تحصیلی جز پنج استان برتر استان هستیم خاطر نشان کرد: استان اردبیل در پوشش تحصیلی دوره راهنمایی 92.3 درصد و متوسطه بیش از 80 درصد توانسته جایگاه خوبی را به دست آورد.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان در ادامه افزود: هدف از اهتمام به برنامه‌ریزی کیفی، رشد و ارتقای وضعیت آموزشی و پرورشی استان است و تمامی موفقیت‌های به دست آمده را مدیون تلاش، همدلی و همکاری مجموعه آموزش و پرورش از مدرسه تا اداره هستیم/س.

برچسب ها: اردبیل ، آموزش ، و ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.