مدیرکل استاندارد خوزستان از افزایش تعداد گواهینامه‌های آزمایشگاه‌های همکار در سطح استان به 81 عدد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ رضا دهدشتی‌زاده اظهار کرد: در راستای کاهش فعالیت‌های تصدی‌گری دولت و ایجاد اشتغال، تعداد آزمایشگاه‏‌های تائید صلاحیت شده استان خوزستان از رشد مطلوبی برخوردار بوده است.

وی افزود: در همین راستا از سوی کمیته تائید صلاحیت آزمایشگاه‌های همکار استاندارد خوزستان، هفت پروانه تائید صلاحیت آزمایشگاه‌های همکار در سال 92 تائید و تعداد گواهینامه‌های صادر شده برای آزمایشگاه‌های همکار تائید صلاحیت شده به 81 گواهینامه افزایش یافته است.

مدیر کل استاندارد خوزستان تصریح کرد: این امر باعث شده توان انجام آزمون اقلام مختلف در استان خوزستان به بیش از یک‌هزار فرآورده افزایش یابد.

وی ادامه داد: 53 آزمایشگاه تائید صلاحیت شده در استان زرخیز خوزستان وجود دارد که بر اساس نیاز سنجی‌های انجام شده، پراکندگی واحدهای تولیدی و میزان صادرات و واردات در سطح استان تقسیم شده است و زیر نظر اداره کل استاندارد خوزستان به فعالیت مشغول هستند.

دهدشتی‌زاده خاطرنشان کرد: کمیته فنی تائید صلاحیت اداره کل استاندارد خوزستان متشکل از معاون فنی، روسای ادارات آزمایشگاه و اجرای استاندارد و کارشناسان مربوطه است که این اعضای کار ارزیابی، توسعه و ایجاد آزمایشگاه‌های جدید را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی همچنین عنوان کرد: در سال جاری تعداد 30 کمیته فنی برای احداث و راه‌اندازی آزمایشگاه‌های جدید تشکیل و بیش از 40 پرونده درخواست احداث آزمایشگاه در این کمیته‌ها مورد بررسی قرار گرفته که از این تعداد 23 درخواست در اولویت احداث قرار گرفته است./ز
برچسب ها: افزایش ، گواهینامه ، همکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.