سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: توافقی که حقوق هسته‌ای و منویات مقام معظم رهبری را به رسمیت نشناسد قابل قبول نیست.

صفر نعیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران آستارا درباره کارشکنی‌های وزیر امور خارجه فرانسه در مذاکرات 1+5 اظهار کرد: رژیم اشغالگر قدس و فرانسه هر قدر تلاش کنند نمی‌توانند واقعیت را تغییر دهند.

وی افزود: طبق عرف غرب، کدخدایی غربی‌ها به‌عهده آمریکا بود و موجب تعجب است که این بار فرانسه بازیچه دست رژیم اشغالگر قدس شده و به نظر می‌آید این سناریوی دیگری از طرف مخالفان توافق با ایران در غرب است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره نتیجه توافق با غرب گفت: توافقی که حقوق هسته‌ای مسلم ایران و منویات مقام معظم رهبری را به رسمیت نشناسد قابل قبول نیست.

وی به انتصاب یک فرد وابسته به نهضت آزادی در روزنامه وابسته به دولت و سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و متذکر شد: حضور افراد با سابقه حمایت از فتنه و نهضت آزادی و دارای دیدگاه‌های خاص در دولت اعتدال و سازمان‌های وابسته قابل توجیه و قبول نیست.

نعیمی خاطرنشان کرد: انتصاب افراد معلوم‌الحال به فتنه و دیگر افراد مسئله‌دار قابل قبول نیست و نمایندگان مجلس به عنوان وکیل مردم ایران پیگیر سرسخت موضوع هستند و اینگونه انتصاب‌ها قابل قبول نیست./ج1

برچسب ها: قدس ، رسمیت ، روزنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.