آخر هفته با دریچه – بسته شماره 31؛

بهترین نرم افزارهاي تلفن همراه و رايانه در هفته اي که گذشت + دانلود

پر بازدیدترین و بهترین نرم افزار‌های این هفته‌ی "دریچه" را در این گزارش می‌توانید دانلود کنید، 'برنامه‌هایی' که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.





نسخه 2.1.1 برای رایانه؛

نسخه جدید "VLC" با پشتیبانی از بلوری عرضه شد + دانلود

بدون شک VLC Media Player یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پخش کننده فایل های صوتی و تصویری در بین کاربران است که از مهم ترین قابلیت های این برنامه می توان به امکان پخش در طیف وسیعی از فرمت ها، امکانات حرفه ای و پیشرفته برای کنترل نحوه پخش ویدیو اشاره کرد. با نصب VLC دیگر نیاز نیست نرم افزارهای سنگینی را روی رایانه خود نصب نمایید و فضای RAM را اشغال کنید چرا که این برنامه قابلیت پخش 99 درصد فایل های چندرسانه ای را دارد.



صفحه نمایش تلفن همراهتان را متحول کنید؛

ویندوز8 را به گوشی اندرویدی خود بیاورید + دانلود نرم افزار

اگر از دوستداران ویندوز 8 هستید و علاقه دارید آن را هم بر روی تلفن همراه اندرویدی خود داشته باشید، می توانید نرم افزار Windows 8 + Launcher را دانلود کنید. این نرم افزار یک لانچر بی نظیر و فوق العاده برای ایجاد تغییرات اساسی در تلفن همراه اندرویدی است. این نرم افزار محیط ویندوز 8 را در گوشی شما شبیه سازی می کند و می توانید به سبک رایانه آن را مدیریت کنید.
 


 
مرورگر اینترنت برای رایانه؛

نسخه جدید گوگل کروم منتشر شد + دانلود

نسخه جدید مرورگر اینترنت Google Chrome (گوگل کروم)، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آن را با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه می دهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.




AccuWeather برای اندروید؛

گزارش یکی از بزرگترین سایت های پیش بینی آب و هوا بر روی گوشی خود ببینید + دانلود

این نرم افزار AccuWeather توسط یکی از بزرگترین سایت های پیش بینی آب و هوا یعنی (accuweather.com) ارائه شده است و اطلاعات ذکر شده در آن بسیار دقیق و علمی هستند. این برنامه با استفاده از بستر اینترنت به سایت مورد نظر متصل می شود و قادر است آب هوای تمامی مناطق جهان را پیش بینی کند و با استفاده از محیطی گرافیکی اطلاعات مورد نظر را در اختیار کاربر قرار دهد اطلاعاتی مانند: دمای فعلی و دمای چند روز آینده، میزان رطوبت، میزان فشار، میزان بارش و جهت وزش باد.
 



پشتیبان گیری از اطلاعات برای اندروید؛

از اطلاعات خود یک نسخه داشته باشید + دانلود

پشتیبان گیری از اطلاعات در اندروید امر بسیار مهمی به شمار می رود. زیرا برای حفظ امنیت و یا تعویض رام و یا تغییراتی در گوشی مناسب است که کاربر از اطلاعات گوشی خود پشتیبان داشته باشد تا در صورت حذف اطلاعات بتواند به راحتی آنها را باز گردانی کند. یکی از نرم افزارهایی که برای بکاپ گیری مورد استفاده قرار می گیرد نرم افزار GO Backup می باشد.

     



1st Security Agent؛

کاربران رایانه را کنترل کنید + دانلود

مسئله امنیت همیشه و در همه جا مطرح بوده و مطمئن هستیم که شما نیز از دسته افرادی هستید که محافظت از سیستم و اطلاعات خودتان را امری بسیار مهم می دانید.




مدیریت گوشی اندرویدی با SnapPea ؛

امکان ارسال پیام کوتاه با استفاده از رایانه + دانلود

نرم افزار SnapPea به شما این امکان را می دهد که با استفاده از رایانه تان، تلفن همراه خود را به صورت حرفه ای و کامل مدیریت کنید. برای استفاده از امکانات این نرم افزار فقط کافی است، تلفن همراه اندرویدی خود به رایانه متصل کنید. برای اتصال می توانید از دو روش: اتصال با کابل رابط (usb) و ارتباط با بستر بی سیم (wifi) استفاده کنید.
 



برای رایانه؛

نرم افزار "مشاعره" با بیش از 3500 شعر + دانلود

نرم افزار مشاعره حاوی مجموعه ای از اشعار اكثرا دوبیتی است كه به ترتیب حروف الفبا مرتب و دسته بندی شده اند، به این ترتیب كه شما با انتخاب هر یك از حروف الفبا از فهرست كتاب می توانید به مجموعه ای از اشعار كه با آن حرف آغاز می شوند دسترسی پیدا كنید.
نسخه جدید نرم افزار مشاعره شامل 3576 شعر است كه هر كدام از شعرهای موجود در نرم افزار شامل چند بیت هستند.




مکان یابی کنید؛

نرم افزار گوگل مپ برای پلتفرم جاوا + دانلود

  با توجه به این که اکثر گوشی های دارای پلتفرم جاوا، از سیستم های gps پشتیبانی نمی کند، نرم افزار گوگل مپ می تواند بهترین پیشنهاد برای کسانی باشد که گوشی دارای پلتفرم جاوا دارند، این برنامه با استفاده از بستر اینترنت و اتصال به سایت گوگل می تواند تمامی نقشه های دنیا را در تلفن همراه شما نشان دهد. شما می توانید با استفاده از google map به آسانی، نزدیک ترین مسیر مد نظرتان را پیدا کنید یا در هنگام سفر نزدیک ترین رستوران و هتل واقع در مسیر را بیابید. پس این نرم افزار به صورت یک gps حرفه ای عمل می کند.
 



سلامت مانیتورهای LCD را کنترل کنید + دانلود

استفاده از IsMyLcdOK برای تست رنگ های مانیتور بسیار آسان بوده و تنها کافیست آن را اجرا کنید و با استفاده از کلید های کیبورد، رنگ های مختلف را بر روی مانیتور تست کرده و پیکسل های مشکل دار را تشخیص دهید. هنگام اجرای برنامه، با فشردن هر یک از کلید های کیبورد، رنگ مانیتور تغییر خواهد کرد، به عنوان مثال کلید ها رنگ های قرمز، سیاه، آبی، سفید و ... را برای کل صفحه تنظیم می کنند و این می تواند به شما کمک کند تا اگر مانیتور شما در زمینه رنگ دهی مشکلی دارد، متوجه شوید.




 
برای IOS؛

صورت های فلکی را در تلفن همراه خود مشاهده کنید + دانلود

نرم افزار Stars Astronomy Guide یک برنامه جالب برای علاقه مندان به علم نجوم و ستاره شناسی است. شما می توانید با نصب نرم افزار و گرفتن تلفن همراه خود به سوی آسمان صورت های فلکی و موقعیت های ستارگان موجود در آسمان را به صورت دقیق مشاهده نمایید. همچنین نرم افزار علاوه بر نشان دادن ستاره ها و صورت های فلکی می تواند اطلاعات کاملی از ویژگی های هر ستاره را در اختیار شما قرار دهد.
 



برای سیستم عامل ios؛

حل مسائل ریاضی را به تلفن همراه خود بسپارید + دانلود نرم افزار

اگر در حل مسائل ریاضی مشکل دارید، حتما نرم افزار کاربردی و  آموزشی Algebra Touch را از صفحه دریچه فناوری اطلاعات دانلود کنید. این برنامه با ارائه روش های جالب نه تنها سبب حل معادلات و محاسبات ریاضی می شود، بلکه علاقه و مهارت شما را نسبت به درس شیرین ریاضی افزایش می دهد. برنامه با استقبال مناسبی در سراسر جهان مواجهه شده است و توانسته عنوان نرم افزار هفته را به خود اختصاص دهد. این نرم افزار توسط دانشگاه های معتبر هند، انگلستان و آمریکا مورد تایید است و تاثیر آن بر آموزش درس ریاضی ثابت شده است.




NeoPaint برای رایانه؛

نقاشی های خود را دیجیتالی بکشید + دانلود

این نرم افزار NeoPaint یک برنامه ی قدرتمند برای تهیه نقاشی و ویرایش تصاویر در رایانه است، از لحاظ امکانات قابل مقایسه با نرم افزار نقاشی خود ویندوز یعنی Paint نیست و دارای ابزارهای پایه ای نقاشی مانند مداد، قلموی نقاشی، Clone، Stamp pad خط، متن و پاک کن است.
 



برای اندروید؛

آپارات را بر روی تلفن همراه خود داشته باشید + دانلود نرم افزار

سایت آپارات یکی از بزرگترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو در جهان است، که در آن حجم عظیمی از ویدئو های آنلاین وجود دارد. شما با استفاده از این نرم افزار Aparat v1.3 می توانید به راحتی به سایت آپارات دسترسی داشته باشید و ویدئو ها را به صورت آنلاین تماشا کنید و یا ویدئوهای مورد نظرتان را در آن بارگذاری کنید. این برنامه توسط سایت آپارات طراحی شده است و هدف اصلی آن دسترسی راحت تر کاربر به سایت است.
 



برای رایانه؛

عکس های پاک شده را "بازیابی" کنید + دانلود

اگر دوربین عکاسی دیجیتال دارید و کلی عکس گرفته اید و زمانی که می خواهید آن ها را به رایانه تان کپی کنید... متوجه می شوید که عکس هایتان نیست!! شاید به هر دلیلی پاک شده و یا اشتباهی آنها را فرمت کردید، نگران نباشید دریچه به شما نرم افزاری معرفی می کند که کار اصلی آن بازیابی عکس های پاک شده از هارد دوربین عکاسی است.




فایل های swf را در رایانه تان مشاهده کنید؛

نسخه جدید نرم افزار Adobe Flash Player برای ویندوز + دانلود

حتما شما هم باز نرم افزار مفید و کاربردی Adobe Flash Player آشنا هستید و می دانید که از این برنامه برای اجرای فایل های فلش (swf) استفاده می شود. امروزه بیشتر تصاویر متحرک و چند لایحه در سایت ها و وبلاگ ها به صورت swf قرار می گیرند و برای شما برای دیدن این تصاویر نیاز به یک برنامه جانبی دارید که با نرم افزار از Adobe Flash Player شما می توانید تمامی تصاویر را مشاهده کنید. در ضمن اکثر بازی های کوچک و کم حجم به صورت فلش ارائه می شوند زیرا نیازی به نصب ندارند وتاثیر منفی بر روی سرعت رایانه نمی گذارند.
 



نسخه جديد برنامه GO Locker؛

قفل صفحه نمایش شما به صورت های جالبی در خواهد آمد + دانلود

  GO Locker برنامه مشهور و پرطرفدار برای عوض کردن قفل صفحه نمایش گوشی است. با استفاده از این برنامه می توانید صفحه نمایش خود را به شکل های متفاوتی تبدیل کنید.




برای اندروید؛

ابزاری مناسب برای دانلود فایل ها از اینترنت + دانلود

نرم افزار Loader Droid PRO download Manager ابزاری برای دانلود فایل ها از اینترنت می باشد این نرم افزار در گوگل پلی از 5 امتیاز 4.7 را به خود اختصاص داده است. اگر به دلیل قطعی اینترنت فایل دانلود شما ناقص بماند با این برنامه شما قادر خواهید بود ادامه فایل را بعد از اتصال اینترنت دانلود کنید.




برای اندروید؛

در تبلت خود آهنگ ها را میکس کنید + دانلود

edjing PE Turntables DJ Mix یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه میکس آهنگ ها می باشد که توانسته برنده بهترین برنامه در AppAwards سال ۲۰۱۳ شود.




18 مركز معتبر آب و هوا را براي شما پيش بيني مي كنند؛

"هواشناس" نرم افزار ايراني براي گوشي همراه شما + دانلود

در این گزارش قصد معرفی یک نرم افزار ایرانی برای پیش بینی آب و هوای کشورمان را داریم، این برنامه علاوه بر پشتیبانی از زبان فارسی می تواند اطلاعات آب و هوایی تمامی استان ها و شهرهای ایران را به صورت دقیق پیش بینی کند. نرم افزار havashenas داده های دمایی خود را از 18 منبع معتبر دریافت می کند و با ترکیب کردن اطلاعات ارائه شده توسط آن ها با یکدیگر و محاسبه میانگین می تواند، دقیق ترین اطلاعات دمایی را برای شما ارائه کند.




برای سیستم عامل اندروید؛

با صدای دلخواهتان بیدار شوید + دانلود نرم افزار

اگر از صدای هشدار تلفن همراه خود ناراضی هستید و دوست دارید هشدار های متعدد بر روی گوشی اندرویدی خود قرار دهید، می توانید نرم افزار Alarm Mon را دانلود کنید. در این نرم افزار صدا های هشدار متنوعی برای هر شخصیتی وجود دارد و شما می توانید صدای دلخواهتان را انتخاب و با آن از خواب بیدار شوید. در ضمن نرم افزار دارای ویدجت اختصاصی است و شما می توانید از آن در صفحه نمایش تلفن همراهتان استفاده کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از انواع صفحه نمایش، پشتیبانی از تبلت ها و دارای بودن ویدجت بهینه سازی شده اشاره کرد.
 



برای اندروید؛

تصاویر "۳۶۰ درجه (پانوراما)" بسازید + دانلود

نرم افزار Cycloramic PRO 360 Panorama ابزاری است که می توانید با آن تصاویر پانوراما تهیه کنید(پانوراما تصاویر ۳۶۰ درجه ای هستند که توسط دوریبن های عکاسی معمولی نیز قابل تهیه هستند). این برنامه به شما اجازه می دهد که بدون داشتن دانش گرافیکی و به راحتی عکس های پانوراما طراحی کنید. فقط کافی است شما شروع به گرفتن عکس از تصاویر مورد نظر نمایید.

   




پخش آنلاين به همراه يادآوری زمان برنامه؛

تلویزیون "چی داره" ؟ + دانلود

"چی داره" نرم افزاری ایرانی است که گوشی همراه شما را تبدیل به یک تلویزیون هوشمند می کند. این برنامه بهترین های سیما را با توضیحات و اطلاعات دقیق از زمان پخش آن معرفی می کند. با این برنامه می توانید شبکه های سیما را به صورت آنلاین مشاهده کنید یا در قسمت یادآوری ها زمان پخش برنامه را مشخص کنید تا نرم افزار آن را به شما یادآوری کند.

         



برای گوشی های اندوریدی؛

نرم افزار Internet Download Manager این بار برای تلفن همراه + دانلود

حتما شما هم با قوی ترین دانلود منیجر جهان یعنی Internet Download Manager آشنا هستید، این نرم افزار در ابتدا برای رایانه ارائه شده بود ولی با توجه به استقبال مناسب و در خواست های مکرر کاربران، نسخه ی اندرویدی آن نیز منتشر شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های مورد نظرتان را با نهایت سرعت دانلود کنید. این برنامه به سبک نسخه ی ویندوز خود عمل می کند، یعنی شما می توانید برای فایل ها زمان تعیین کنید، تا در زمان مقرر فایل های مد نظرتان را دانلود کند.
 



TeamViewer ؛

از یک "رایانه" وارد "رایانه" دیگر شوید + دانلود

نرم افزار TeamViewer بهترین برنامه موجود برای اتصال به رایانه از راه دور است، با نصب این نرم افزار می توانید با استفاده از یک رایانه دیگر وارد رایانه مورد نظر خود شوید. البته ویندوز به صورت پیش فرض در درون خود یک نرم افزار به نام Remote Desktop دارد که توانایی انجام این کار را دارد ولی با توجه به این که برای اتصال باید آی پی آدرس رایانه به دست آورد و برای بیشتر افراد کاری سختی است تقریبا کارایی مناسبی ندارد




برای اندروید؛

نرم افزار "مطالعه فایل های PDF" + دانلود

برنامه Moon+ Reader Pro یک ابزار حرفه ای برای مطالعه فایل های PDF است که قابلیت های بسیار زیادی دارد از جمله این ها پشتیبانی از تکنولوژی Text-To-Speech یا  همان تبدیل متن به صداست که دارای قابلیت های جالبی می باشد. اگر هم حوصله خواندن کتاب ها را ندارید این برنامه قادر است کتاب ها را برای شما بخواند.




 
Google Keyboard

کیبورد گوگل برای گوشی اندروید شما + دانلود

Google Keyboard کیبورد جدید گوشی های اندرویدی می باشد که شاید نسخه های قبل آن کاملا معمولی و فاقد امکانات خاصی بوده است. اکنون بعد از مدت ها این کیبورد نیز آپدیت شده است.




غول چراغ جادو، ذهن شما را می خواند + دانلود

 Akinator the Genie نرم افزاری است که به راحتی می تواند ذهن شما را بخواند.




قرارهایتان را از ياد نبريد؛

نرم افزار ایرانی "یادآور" + دانلود

"یادآور" نرم افزار ایرانی است که با آن می توانید قرار ملاقات ها، روزهای تولد، اعیاد و ... را که تردید دارید آن ها را فراموش می کنید می توانید آنها را در برنامه ثبت کنید تا برنامه به شما یادآوری کند.

    



"چشم مخفی" برای گوشی همراه؛

چه كسي مي‌خواهد از كار شما سر در بياورد؟ + دانلود

وقتي نرم‌افزار  "Hidden eye" را روي تلفن همراه نصب مي‌كنيد هر كسي حتي خود شما اگر رمز تلفن همراهتان را اشتباه بزنید فورا از کاربر گوشی با كمك دوربين جلوي تلفن عكس مي گيرد، خُب اين همان كاربرد دوربين مخفي روي تلفن همراه است، حالا اگر اين نرم افزار را مي خواهيد رايگان دانلود كنيد، به پایین صفحه مراجعه کنید.




نسخه جديد نرم افزار Winamp؛

پخش کننده قدرتمند فایل های صوتی برای اندروید + دانلود

نرم افزار Winamp یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین پخش کننده های کامپیوتر می باشد که کمتر کسی نام ای پلیر را نشنیده اما حالا کمپانی Nullsoft نسخه موبایل این نرم افزار را ارائه کرده است.




برای اندرویدی ها؛

گوشی هوشمند خود را به کنترل تلویزیون تبدیل کنید + دانلود نرم افزار

شاید تنها وسیله ای که بیشر اوقات همراه شما است،  تلفن همراهتان باشد؟ بله همین طور است، امروز قصد معرفی یک نرم افزار مفید برای تبدیل کردن گوشی هوشمند اندرویدی به کنترل تلویزیون را داریم، این برنامه پیشرفته با پشتیبانی از 300000 دستگاه دیجیتالی توانسته است کاربران زیادی را برای خود جذب کند.

 




برای گوشی های اندرویدی؛

15 ابزار کاربردی در نرم افزار Smart Tools + دانلود نرم افزار

در این گزارش قصد معرفی یک نرم افزار مفید و مهندسی را داریم، استفاده از این برنامه Smart Tools بسیار ضروری است، ابزارهای اندازه گیری موجود در این اپلیکیشن می تواند یک گزینه مناسب برای مهندسان باشد یا از دیگر ابزار موجود می توان برای مسیریابی استفاده کرد. این نرم افزار را نمی توان فقط یک برنامه دانست، زیرا ویژگی های نرم افزار مربوط به پنج نرم افزار مختلف می شود و در درون خود 15 ابزار مختلف گنجانیده است.
 



دخل و خرج تان را مدیریت کنید؛

حسابدار در جيب شما + دانلود نرم افزار

اگر کنترل درآمد و هزینه هایتان از دستتان خارج شده است، می توانید برای کنترل و برنامه ریزی درآمدها و مخارج از نرم افزار Pocket Expense استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید بر تمامی حساب های دخل و خرج تان مدیریت کاملی داشته باشید، برنامه به شما کمک می کند تا از چرخش ها و آمار های تفصیلی دقیق مطلع گردید.
 



برای گوشی های اندرویدی؛

تبدیل تلفن همراه به ماوس و کیبورد رايانه + دانلود نرم افزار

نرم افزار Unified Remote یک برنامه جالب و کاربردی برای تبدیل کردن گوشی اندرویدی به کنترل ریموت رایانه است، شما می توانید با نصب این نرم افزار در تلفن همراه خود و استفاده از بستر بلوتوث یا wifi گوشی خود را به ماوس و کیبورد تبدیل کنید یا نرم افزارهای رایانه را مانند کنترل تلویزیون مدیریت کنید.
 



برای اندروید؛

بخش "پیام ها را همانند رابط کاربری IOS "شبیه سازی کنید + دانلود

اگر از ظاهر تکراری قسمت پیام های گوشی همراه خود خسته شده اید اکنون با این برنامه می توانید گوشی خود را به شکل گوشی های آیفون در بیاورید. می توانید برنامه Iphone Messages را دانلود و نصب کنید تا قسمت پیام های گوشیتان شبیه پیامک های آیفون شود. با نصب این برنامه محیط کاربری و تمامی عملکرد برنامه کاملا شبیه آیفون خواهد شد.

   



برای رایانه؛

نرم افزاری برای ویرایش تگ فایل های صوتی + دانلود

با نرم افزار My ID3 Editor شما می توانید نام خواننده، نام آلبوم، تصاویر آلبوم و یا ... را ویرایش کنید. My ID3 Editor از فایل های M3U و از تگ های نسخه ID3V1.0, ID3V2.3, ID3V2.4 و Unicode پشتیبانی می کند. این برنامه رابط کاربری ساده ای دارد که باعث شده کاربران به راحتی و به سادگی فایل های صوتی را ویرایش کنند.




برای سیستم عامل ios؛

دیگر ملاقات های کاری تان را فراموش نکنید! + دانلود نرم افزار

شاید برای شما هم پیش آمده است که گاهی اوقات قرارهای کاری تان را فراموش کنید و یا سر موقع به آن ها نرسید، حال می توانید با استفاده از این نرم افزار Fantastical 2 به صورت کامل مشکل را حل کنید، فقط کافی است برای یک بار قرار ملاقات های خود را وارد آن کنید، تا برنامه در موعد مورد نظر به شما اطلاع رسانی کند. با تو جه به این که زبان نرم افزار انگلیسی است ولی به دلیل رابط کاربری ساده آن نیازی به مسلط بودن به زبان انگلیسی نیست.
 
 



نرم افزار کاربردی برای رایانه؛

فرمت اسناد الکترونیکی را به یک دیگر تبدیل کنید + دانلود نرم افزار

نرم افزار Abex Document Converter Pro می تواند مجموعه ای از ابزارهای مفید برای تبدیل فرمت فایل های الکترونیکی را در اختیار شما قرار دهد، شما می توانید فرمت های Word ،Excel ،PowerPoint ،HTML ،Text و تصاویر را با بالاترین کیفیت به یک دیگر تبدیل کنید. این نرم افزار در تبدیل اسناد به صورت مستقل عمل می کند و نیاز به برنامه جانبی ندارد، همین ویژگی سبب افزایش سرعت رایانه و کاهش زمان تبدیل شدن اسناد الکترونیکی می شود.

 
 



jetAudio Music Player Plus

پخش کننده قدرتمند فایل های صوتی و تصویری برای اندروید + دانلود

jetAudio پلیر معروفی برای رایانه است که به تازگی نسخه جدید این نرم افزار برای اندروید منتشر شده است. نسخه اندرویدی jetAudio رابط کاربری جذابی دارد و از فرمت هایی همچون .wav, .mp3, .ogg, .flac, .m4a, .mpc, .tta, .wv, .ape, .mod, .spx و... پشتیبانی می کند همچنین با این برنامه می توانید با تکان دادن گوشی خود به آهنگ بعدی یا قبلی بروید.




Wise Auto Shutdown

به صورت اتوماتیک رایانه‌تان را خاموش کنید + دانلود

اگر شما کار طولانی را مثل دانلود یا تبدیل فرمت فایل های حجیم را با رایانه انجام می دهید. شاید دوست داشته باشید سر ساعت مشخصی رایانه تان خاموش شود.




برای رایانه؛

"جغرافيا" را با این نرم افزار ساده تر فرا بگیرید + دانلود

با شروع فصل مهر و مدرسه، دانش آموزان  نیاز به آموزش  و یادگیری مختلفی پیدا می کنند ما هم یه نرم افزاری را به شما پیشنهاد میدیم تا بتوانید برای آموزش جغرافی به راحتی از آن استفاده کنید Seterra  نرم افزاری مفید و متنوع برای آموزش و یادگیری جغرافیای جهان است.
با استفاده از این نرم افزار می توانید با مکان، نقشه، پرچم و پایتخت کشورهای جهان در تمام قاره ها آشنا شده و همچنین با محدوده های مختلف از جمله خاور میانه، خاور دور و ... بیشتر آشنا می شوید.

 



نرم افزار Burst Mode ؛

گرفتن صد عکس "پشت سر هم" تنها با یک کلیک + دانلود

نرم‌افزار Burst Mode یک ابزار کاربردی است که به‌ شما در انداختن عکس با سرعت بالا کمک می‌کند. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید در کمترین زمان ممکن تعداد بسیار زیادی عکس بگیرید و سپس عکس‌های گرفته شده را فریم به فریم بررسی کنید و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. پس از گرفتن عکس‌ها (که بسته به خواست شما می‌تواند صدها عکس باشد) همه‌ی عکس‌ها پشت سر هم برای شما لیست خواهند شد و سپس می‌توانید هر کدام را خواستید به‌ صورت جزیی بررسی کنید و سپس هر کدام از تصاویر را که خواستید ذخیره نمایید.








گردآوری از: سالار واعظی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۳
در انتظار بررسی: ۱
France
louis vuitton speedy bag 40
۲۰:۰۹ ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
Your mode of describing everything in this article is truly fastidious, every one be capable of easily understand it, Thanks a lot.
louis vuitton speedy bag 40 http://b222.bugsfestival.it
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۴:۴۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
آقا دمتون گرم. من خیلیاشو دانلود کردم
Iran (Islamic Republic of)
zahra
۰۱:۱۱ ۰۶ دی ۱۳۹۲
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم میشه چندتا از مطالب مفید را برای وبلاگم بردارم؟
Iran (Islamic Republic of)
صدر
۱۸:۳۵ ۲۰ آذر ۱۳۹۲
سلام.متشکرم .اگه امکانش هست برای دریچه آرشیوی بگذاریدتا افرادی که در گذشته نتوانستند از نرم افزارها استفاده کنند :این امکان برایشان فراهم شود.
اجرکم عندالله
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۵۱ ۰۴ آذر ۱۳۹۲
با سلام برنامه هاتون عالیه با قدرت بیشتر ادامه دهید وهمیشه بروز باشید تشکر
-
zdsasd
۲۱:۵۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
واقعابروزهستید.
Iran (Islamic Republic of)
Salar
۲۰:۱۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
خیلی ممنون
★★★★★
♥♥=♡♡
United States of America
محمدی
۰۷:۳۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
اصلاخوب نبودچون بیشتربرنامه هاهمه ماله اندرویدبود
United States of America
حسام الدین
۰۰:۱۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۲
ارامش و امنیت و دور اندیشی فقط در سایت شما پیدا می شود . متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر
۲۳:۱۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
با سلام از تک تک همکاران شما چه پشت صحنه چه جلوی دوربین تقدیر وتشکر میکنم
Iran (Islamic Republic of)
علی ناصری
۲۳:۰۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
بابا چی بگم اصلا حرف نداره تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
هر چی میگردم از سیمین خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
هر چی میگردم از سیمین خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
hossein
۲۱:۰۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
دست شمادردنکنه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۴۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
ممنون سالار*
Iran (Islamic Republic of)
مهرآیین
۲۰:۱۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
فوق العاده اید
ازتون متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
عالی بود ممون
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۱۹:۴۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
بسیار سایت عالی . باتشکر فراوان و ارزوی موفقیت روزافزون
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۸:۰۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
سلام- نرم افزارهای خوبی بود اما من گوشیم هنوز فرمت جاوا رو پشتیبانی میکنه .
یـــاعلــــی
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۵۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
به دردم خورد.
Iran (Islamic Republic of)
رصا گنجعلی
۱۷:۴۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
خداقوت سالار خیلی عالی
Iran (Islamic Republic of)
amin
۱۷:۲۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
دستتون درد نکنه واقعا نرم افزار های جالبی بود با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۷:۰۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
ممنون خوب بود ...........
Iran (Islamic Republic of)
یحیی قادری چرمهینی
۱۶:۰۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
لطفا نرم افزار تبدیل انواع فرمتهای ویدئویی را بگزارید.
Iran (Islamic Republic of)
بهکامی
۱۵:۲۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
با سلام واقعاً دستتون درد نکنه عالی بودن یه توصیه اگر نرم افزار های مربوط به رایانه غالب تر باشه بهتره ((البته نظر شخصیه )))) خیلی متشکر اول آذر 92
Ukraine
ترکمن صحرا
۱۵:۱۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
تشکر سالار جان مفید بودن
Iran (Islamic Republic of)
mohammad
۱۵:۱۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
سلام‏ ‏بی‏ ‏زحمت‏ ‏نرم‌افزارهای‏ ‏گوشیهای‏ ‏سیمبین‏ ‏بلله‏ ‏رو‏ ‏هم‏ ‏بزارید
Iran (Islamic Republic of)
amir
۱۴:۳۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
خیلی عالــــــــــــــی بود . مرسی .
فقط اپ های اندروید بیشتر معرفی کنید .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۱۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
ممنون دستتون درد نکنه.عالیه اگه همینطور ادامه داشته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ميثم
۱۳:۴۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
باسلام . از تلاش شما بسيار متشكرم.
Iran (Islamic Republic of)
نجفی
۱۳:۲۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
عالی است .
من منتظر نرم افزارهای بیشتری در زمینه ی ادبیات در قالب اندروید هستم اگر در این زمینه پایگاهی را می شناسید راهنمایی کنید عالی بود.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۲۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
نرم افزارهای جالبی داشتید با تشکر
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ميثم
۱۲:۴۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
يه دونه اي سالار
آخرین اخبار