شهردار منطقه 9 تهران از اجرای عملیات هندسی در سطح محدوده منطقه در دو ماهه اخیر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهندس سید علیرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: افزایش ضریب ایمنی در معابر شریانی و راهکارهای مربوط به اصلاح هندسی این بخش از پایتخت مورد بررسی کامل قرار گرفته و به مرحله اجرایی رسیده است.

وی تصریح کرد: در طی دو ماهه اخیر ، عملیات اصلاح هندسی در قالب موقت و جزئی پیگیری شده و افزایش ظرفیت عبور و مرور را در برداشته است.

مهندس حسینی افزود: بر همین اساس ، اصلاح هندسی جزیی در راستگرد ضلع شمال شرقی رینگ خارجی میدان آزادی به بزرگراه جناح ، باعث کاهش راه بندان و زمان تخلیه خودروها در محدوده مذکور شد.

وی ادامه داد: اصلاح هندسی موقت به منظور ساماندهی وضعیت عبور و مرور وسایل نقلیه در تقاطع نوری نیارکی و بزرگراه یادگار امام (ره) سبب شد تا ایمنی تردد عابران پیاده فراهم شود.
شهردار منطقه 9 اضافه کرد: به منظور کانالیزه کردن عبور عابرین پیاده و دوچرخه سواران ، ارتقاء ایمنی تردد وسایل نقلیه و تامین رضایت شهروندان نیز اصلاح هندسی تقاطع خیابان دامپزشکی با بزرگراه یادگار امام (ره)  انجام شد و اجرای طرح تعریض معبر سواره رو و اتصال تندرو به کندرو در مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح محدوده پایگاه یکم شکاری نیز پیگیری شده و در حال تکمیل است.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با اصلاح هندسی در معابر اصلی این بخش از پایتخت ، مشکلات ترافیکی محدوده رفع شده و موجب سهولت همراه با ایمنی بیشتر تردد خودروها و شهروندان شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار