معاون اجرایی باشگاه استقلال در خصوص جدایی محمد قاضی از استقلال گفت: این موضوع را تکذیب می کنم، قاضی بازیکن بزرگی است و قصد ندارد قراردادش را با استقلال فسخ کند.

امیر عرب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: محمد قاضی، مهاجم ششدانگ تیم فوتبال استقلال بوده و تا الان عملکرد مناسبی در تیم داشته به همین دلیل جدایی این بازیکن از استقلال دور از ذهن است.
 
معاون اجرایی باشگاه استقلال اظهار داشت: اگر قرارداد فرزاد حاتمی با تیم استقلال نهایی شود یک هافبک بازی‌ساز نیاز داریم. قراراست از بین مبعلی و شریفات یکی را برای این پست جذب کنیم.
 
وی بیان کرد: مسئولان باشگاه استقلال هنوز نتوانستند موافقت 2 باشگاه فولاد و استقلال خوزستان برای انتقال مبعلی و شریفات را به دست آورند. این احتمال هم وجود دارد که در دقایق پایانی نقل و انتقالات باشگاه به یک هافبک بازی‌ساز به جز مبعلی و شریفات به توافق برسد و حضور این 2 بازیکن در استقلال منتفی شود.
 
عرب درباره شرط عجیب باشگاه استقلال خوزستان برای انتقال مبعلی تصریح کرد: به هر حال باشگاه‌ها در فصل نقل و انتقالات یکسری بازیکن بزرگ از دست می دهند و بازیکن جدید از تیم‌های دیگر جذب می کنند بر این اساس مدیرعامل و سرمربی تیم استقلال با یکدیگر توافق می کنند که قابلیت مبعلی با رقم پیشنهادی استقلال خوزستان مطابقت می کند یا نه!
 
معاون اجرایی باشگاه استقلال افزود: فتح‌اله‌زاده تا الان به امورات باشگاه رسیدگی کرده است. همچنین تاکید می کنم که فتح‌اله‌زاده همیشه در نقل و انتقالات برنده اصلی بوده است و توانسته بازیکنان بزرگی جذب کند.
 
وی ادامه داد: گوران لاوره، فردین عابدینی و قاسمی از تیم جدا شدند. در حال حاضر هم قرار است از یک مهاجم برزیلی تست پزشکی گرفته و بعد از آن قرارداد با این بازیکن بسته شود. مهرداد اولادی هم جذب به تیم ما شده است.
 
عرب درباره اردوی تیم فوتبال استقلال در تعطیلات نیم فصل گفت: اردوی تیم در کیش یا در یکی از کشورهای خارجی برگزار می شود. به هر حال قلعه نویی بعد از مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در مورد محل اردو تصمیم می گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار