مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: حذف تحريم ميدان مشترک ايران و انگليس تنها نشانه خوبي است،"صنعت آب" نیازمند توجه جدی مسئولان کشور و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

حذف تحريم ميدان مشترک ايران و انگليس تنها نشانه خوبي است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/8/24/1742473_284.jpg

 زنگنه با اشاره به حذف تحريم ميدان مشترک ايران و انگليس در درياي شمال گفت: اين ميدان، ذخاير کمي داشته و ميدان کوچکي است ولي برداشتن تحريم آن تنهانشانه خوبي است، البته بايد صبر کرد و ديد بعدا چه اتفاقي مي افتد.


خريداران امتياز "مسکن مهر" در تور کلاهبرداران

در حالي که وزارت راه و شهرسازي و شرکت عمران پرديس خريد وفروش "مسکن مهر "را غير قانوني اعلام کرده اند اما به طور علني شاهد معاملاتي از سوي بنگاه‌هاي مشاور املاک شهر پرديس هستيم.


"صنعت آب" نیازمند توجه جدی مسئولان کشور

 عضو انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران گفت: دولت و سازمان آب و فاضلاب کشور باید حمایت اساسی از صنایع بخصوص ظرفیت های داخلی تولید کنندگان را داشته باشد تا زمینه برای بهینه سازی پتانسیل های داخلی در کشور هموار شود.


لزوم خروج از اقتصاد تک محصولی/ ارزش افزوده ۱۶ برابری "مصنوعات نفتی"

رییس دانشکده علوم اقتصادی دانشگاه تهران با بیان اینکه تاکنون در استفاده از منابع ارزی سختگیری قابل قبولی صورت نگرفته، گفت:باید در استفاده از منابع صندوق ذخیره ارزی مدیریت سخت گیرانه و با انضباط حکم فرما باشد، تا کشور از وضعیت اقتصاد تک محصولی خارج شود.


"محورهای مسدود" و محدودیت های جاده ای/ بزرگراه اصفهان– شهركرد مسدود است

بزرگراه اصفهان– شهركرد، بدليل تعميرات تونل دوم رخ تا 30 آبان ماه به‌طور 24 ساعته از مقطع سه‌راهي جنت‌آبادمسدود و مسير جايگزين، محور اصفهان – باغ بهادران – جنت‌آباد - گردنه رخ - شهركرد خواهد بود.


تردد خودروها از کرج به مرزن آباد ممنوع شد

 تردد کلیه خودروها در محور کندوان از ساعت 13 جمعه 24 آبان ماه، تا 3 بامداد شنبه 25 آبان ماه، ازكرج به مرزن آباد ممنوع است.


تشدید"بارش"ها در سواحل غربی دریای خزر و "اختلال در تردد جاده‌ای" / آسمان "تهران"، صاف تا کمی ابری

 امروز بارش باران در استان های اردبیل، گیلان و غرب مازندران تشدید می شود و در این مدت در مناطق مرتفع استان های فوق به سبب بارش برف، اختلال در تردد جاده ای نیز دور از انتظار نیست.


"بودجه ریزی" مبتنی بر عملکرد فرآیند کوتاه مدت نیست

 مشاور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت : دستورالعمل "بودجه ریزی" مبتنی بر عملکرد تهیه و در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار داده شده است اما بر اساس برنامه بودجه ريزي عملياتي برای سال 1393 در تعدادی از دستگاه های اجرایی و در سال 1394 برای همه دستگاههای اجرایی به کار گرفته مي شود.


شاخص "توليدات صنعتي" حوزه يورو کاهش يافت

میزان تولیدات صنعتی حوزه یورو در ماه سپتامبر با کاهش مواجه شد.


لزوم برگزاری نشست مشترک بین "قطعه سازان "و صنعت خودرو

 نکو گفت: تعامل خوبی بايد بین "قطعه سازان "و صنعت خودرو شکل گیرد تا از این طریق مشکلات موجود حل شود.


شورشیان لیبی شرکت "نفت منطقه‌اي" تاسیس کردند

 گروهي که در شرق ليبي اعلام خودمختاري کرده است از تشکيل شرکت نفت منطقه اي خبر داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار