کارشناس برنامه 90گفت: نقدآگاهانه و منصفانه رسانه ها در کاهش ناهنجاری ها و رشد ورزش کشور انکارناپذیر است.

 نوذر رودنیل در گفت وگو با با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج فرهنگ سازی را رسالت مهم رسانه ها برشمرد افزود: نقش تاثیرگذار و فراگیر رسانه ها در تقویت فرهنگ ورزش و اعتلای سطح ورزش را نمی توان نادیده گرفت.
وی رسانه و ورزش را دو مقوله در اتباط با هم خواند و بیان کرد: بخش زیادی از دامنه کار رسانه ها مربوط به رویدادهای ورزشی است در عین حال به نقد ورزش بویژه جاهایی که برخی ناهنجاریها ، مسایل غیرکارشناسی و غیرشفاف وجود دارد، بیش از پیش نیاز است.
این مدرس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه باید بین انتقاد سازنده و تخریب تفاوت قایل شد تصریح کرد: روزنامه های ورزشی برای تقویت ورزش و سلامت مدیریت ورزش رسالت تخصصی تری برعهده دارند.
*رسانه ها تداخل کاری دپارتمان داروی و کمیته داوران را نقد کنند
مدرس فدراسیون فوتبال کشور گفت: تداخل کاری کمیته داوران و دپمارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشور یک ضعیف بزرگ برای ورزش فوتبال محسوب می شود.
وی که دارای هفت دیپملم داوری از فیفاست می گوید: تداخل کاری دپمارتمان داوری و کمیته داوری کار سیاستگذاری و چیدمان داوری در مسابقات لیگ برتر را دچار مشکل کرده است.
رودنیل به برخی مشکلات داوری در نیم فصل اول لیگ برتر اشاره کرد و گفت: درصورت هماهنگی اصفهانیان رییس کمیته دوران و عکسری رییس دپارتمان داوری قبل از شروع نیم فصل دوم ،شاهد بهترشدن کار قضاوت داوران در لیگ برتر خواهیم بود.
وی از مسوولان فدراسیون فوتبال ،دبیرکل فدارسیون فوتبال خواست تا هر چه روزدتر برای تعامل بین دپارتمان داوری و کمیته داوری و کاهش آسیب های داوری نشست مشترکی را برگزاری کنند.
کارشناس برنامه 90 با تقدیر از تلاش و برنامه ریزی فدراسیون فوتبال آقایان کفاشیان ،آیت اللهی،تاج و دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: برگزاری نشست های مشترک می تواند به حل برخی نقاط ضعف ورزش فوتبال و داوری که در نیم فصل اول لیگ برتر مشکلاتی را داشت،کمک کند./س
برچسب ها: رسانه ، ناهنجاری ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.