تئاتر در هفته ای که گذشت؛

ثانیه شمار نابودی تئاتر شهر و ابراز نگرانی اهالی تئاتر

تئاتر شهر همچنان با وضعیت پیش آمده در خطر نابودی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران ، تئاتر در هفته ی گذشته با زنگ خطر "اتابک نادری" شروع شد.
بنابر این گزارش "اتابک نادری" زنگ خطر تئاتر شهر را زد که این مجموعه در حال نابودی است و به گفته وی نگرانی بسیار زیادی در این زمینه داریم، چرا که تئاتر شهر مدت‌هاست باری به هر جهت فعالیت کرده اما امروز لحظه انفجار مشکلات آن است و باید اقدامی ضرب الاجل انجام دهیم. 

"نادری" با اظهار نگرانی شدید از وضعیت ایمنی مجموعه تئاتر شهر اضافه کرد: این نگرانی را به آقای "مرادخانی" معاون هنری وزارت ارشاد نیز منتقل کرده‌ایم و ایشان هم پیگیر حل مشکلات از طریق وزارتخانه است. 

وی ادامه داد: اگرکسی برای اولین بار عکس این مجموعه را ببیند تصور می‌کند تصویر یک رستوران یا انبار را دیده چون این تصویر به تنهاچیزی که شبیه نیست، یک مکان مهم هنری است چون مدت‌هاست نشانه‌های هنری و زیبایی تئاتر شهر را از بین برده‌ایم.

همچنین "بهزاد فراهانی" و "بهروز غریب پور" از وضعیت امروز تئاتر شهر ابراز نگرانی کردند.

"عزت الله انتظامی" آقای بازیگر سینمای ایران نیز یک ماهی است به علت مشکلات تنفسی خانه نشین شده و داروی خاصی هم برای درمانش وجود ندارد.

این هنرمند پیشکسوت عرصه ی سینما تئاتر و تلوزیون از اینکه در این مدت کسی به عیادتم بیاید اما گاهی اوقات چیزهایی پیش می‌آید که آدم تعجب می‌کند.

در هفته ای که گذشت با توجه به مشکلاتی که مبنی بر برگزاری تعزیه در اطراف محوطه ی تئاتر شهر وجود داشت اما خوشبختانه از این هفته تعزیه خوانی از سر گرفته شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار