بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن با اشاره به تجربه سال قبل در زنجان می گوید: تیمی که به تازگی دور هم جمع شده به زمان برای هماهنگی نیاز دارد بر این اساس باید توقعات از ذوب آهن قبل از ورود به لیگ منطقی باشد.

علی باهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد شرایط ذوب آهن بعد از چند هفته تمرین توضیح داد: تعدادی بازیکن جدید دور هم جمع شده ایم که هر چند قبلا در تیم ملی همبازی بودیم اما حداقل در لیگ با هم کار نکرده بودیم. در کل تیم امسال استخوانبندی خوبی متشکل از بازیکنان جوان و با تجربه دارد و امیدوارم شروعی خوب با نتایجی در خور ذوب آهن داشته باشیم.

وی در مورد اینکه با این ترکیب انتظارات از ذوب آهن بالا رفت، تاکید کرد: انتظارات همیشه از ذوب آهن بالا است مخصوصا از کادرفنی که نتایج خوبی بگیرند اما مجموعه ذوب آهن یک سال در بسکتبال نبوده و بازیکنان نیز جدید هستند به همین دلیل هم به زمان نیاز داریم. موفقیت تیم کار یک یا دو روز نیست.

توقعات باید منطقی باشد

باهران به تجربه سال قبل با تیم زنجان اشاره می کند: این تجربه را سال قبل هم با تیم زنجان داشتیم. هرچند تیم خوبی تشکیل شده بود اما تیمهایی که یکباره دور هم جمع می شوند برای هماهنگی زمان لازم دارند. البته تمام سعی خود را می کنیم که امسال زودتر به نتیجه برسیم اما باید توقعاتی منطقی در زمان ورود به لیگ داشته باشیم. 

4 بازیکن ذوب آهن که سال قبل در دو تیم تقسیم شده بودند، امسال به چهار باشگاه متفاوت رفته و کاملا از هم جدا شدند. باهران می گوید: امسال تمام این بازیکنان دوست داشتند که با بازگشت ذوب آهن به تیم سابق خود برگردند اما متاسفانه مشکلات مالی باشگاه باعث شد این امکان برای کنار هم قرار گرفتن ذوبی های سابق فراهم نشود و دو بازیکنی که سهمیه ملی بودند به علاوه من و اکبری که سهمیه نبودیم هر کدام به یک تیم رفتیم. امیدوارم همه امسال در لیگ بدرخشند و سالهای بعد در صورت فراهم شدن شرایط بار دیگر کنار هم در ذوب آهن بازی کنیم.

شرایط اسلاوکو استثنایی است

اسلاوکو ورانز بازیکن 230 سانتی متری ذوب آهن شرایط بازی خاصی دارد که بازیکن اصفهانی ذوب آهن توضیح می دهد: ما پیش از این هم تجربه بازی با سنتر بلندقامت را با حضور لورن وودز داشتیم اما اسلاوکو متفاوت از لورن و با شرایطی استثنایی است که باید دید چقدر می توان از شرایط این بازیکن استفاده کرد. در مجموع ورانز بازیکن باکلاسی است که سابقه بازی در تیمهای بزرگی را داشته اما در کنار وی بازیکنان خوب ایرانی دیگری هم داریم. ایمان زندی که سالها در ذوب آهن بازی کرده و کاپیتان تیم است. رضا لطفی، عباس محبت و سایر بازیکنان که امیدوارم در کنار هم بتوانیم علاقه و نشاطی را که در روزهای آخر ذوب آهن به سالن ملت آورده بودیم بار دیگر به مردم بدهیم.

وی ادامه داد: باید تماشاگران اصفهانی که به نوعی با بسکتبال قهر کرده اند بار دیگر به سالن برگردند و آنها را با بسکتبال آشتی دهیم. تنها خاطرات خوشی که از ذوب آهن برایمان مانده به همین تماشاگران مربوط می شود که در هر برد و باخت کنار تیم بودند و قوت قلبی برایمان به حساب می آمدند.  
 

برچسب ها: علی ، باهران ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار