معاون حمل و ترافیک شهرداری تهران از احتمال افزایش قیمت آرم‌های طرح ترافیک تا 10 درصد به شرط تصویب شورای شهر تهران خبر داد.

سیدجعفر تشکری هاشمی معاون حمل و ترافیک شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص تغییرات احتمالی در واگذاری آرم‌های طرح ترافیک در سال 93 اظهار داشت: در سال 93 سهم فروش آرم‌های روزانه و هفتگی را افزایش و از سهم سالیانه کسر می‌کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه به هیچ عنوان حتی یک خودرو اضافه‌تر به محدوده طرح ترافیک در سال 93 وارد نخواهد شد، یادآور شد: به هیچ عنوان تعداد آرم‌ها افزایش پیدا نمی‌کند.
 
معاون حمل و ترافیک شهرداری تهران اضافه کرد: بسیاری از شهروندان نیازی به حضور روزانه در محدوده طرح ترافیک ندارند بنابراین از تعداد آرم‌های سالیانه برای سال 93 کسر خواهیم کرد.
 
وی به ارسال لایحه‌ای مبنی بر تفاوت قیمت آرم‌های روزانه در ساعات اوج و غیر اوج اشاره کرد و اظهار داشت: این لایحه به شورا اعلام شده تا در صورت تصویب اجرا شود.
 
تشکری هاشمی در پایان در خصوص افزایش قیمت آرم‌های طرح ترافیک سال 93 یادآور شد: افزایش قیمت احتمالا در حدود 10 درصد است و در صورت تصویب شورای اسلامی شهر تهران به مرحله اجرا درخواهد آمد.

انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار