عقیل الطریحی استاندار کربلا گفت: آمادگی در استان برای استقبال از زائران عاشورا در سطوح خدماتی، امنیتی و مردمی تکمیل شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم:همه نهادهای خدمات رسان عراق برای برگزاری مراسم روز عاشورا به حالت آماده باش در آمده اند.

"عقیل الطریحی" استاندار کربلا  گفت: آمادگی در استان برای استقبال از زائران عاشورا در سطوح خدماتی، امنیتی و مردمی تکمیل شده است.

از چند روز قبل هزاران نیروی ارتش و پلیس در طرح گسترده امنیتی شرکت دارند، شهر به چند منطقه امنیتی تقسیم شده و نیروی هوایی به یاری نیروهای زمینی شتافته است.

"عثمان الغانمی" فرمانده منطقه عملیاتی "الفرات المتوسط" گفت: کمک هوایی در مناطق مختلف استان در چارچوب طرح گسترده امنیتی آغاز شده است. همچنین بازرسی ها بدون هیچ مشکلی در حال انجام بوده و هیچگونه مشکلی وجود ندارد.   

نیازهای زائران مانند آب، غذا و اقامت گاه به طور رایگان تهیه شده و صدها هیات حسینی در مناطق مختلف شهر به عزاداران خدمت رسانی می کنند.

یکی از مسئولان هیات های عزاداری در کربلا گفت: ما برای زائران تمام خدمات ضروری از جمله سه وعده غذا در روز، نوشیدنی، اقامت گاه، نمازخانه و وضوخانه را فراهم کرده ایم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار