مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم از حضور دو ملی پوش این تیم در ترکیب تیم اعزامی به رقابت های انتخابی بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان خبر داد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، علی خوشرفتار اظهار داشت: برای حضور در رقابت‌های انتخابی بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان در سال 2014، با برنامه ریزی انجام شده توسط کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر آخرین اردوی ملی‌پوشان کشورمان از جمعه این هفته آغاز می‌شود.

وی با اشاره به مشخص شدن میزبان برگزاری مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان کشورمان افزود: آخرین اردوی ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر برای حضور در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان از جمعه در زنجان استارت می خورد.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با اشاره به زمان برگزاری رقابت های انتخابی بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان در منطقه آسیا، عنوان داشت: رقابت‌های انتخابی بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان روزهای اول تا 9 آذر ماه به میزبانی شهر بانکوک تایلند برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آخرین اردوی ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر برای حضور در این رقابت‌ها در حالی از روز جمعه بیست و چهارم آبان ماه به میزبانی هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان زنجان آغاز می‌شود که دو بازیکن تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم نیز در ترکیب این تیم حضور دارند.

خوشرفتار بیان داشت: برای این منظور حسن عبدی و محسن طلوعی بازیکنان توانمند و شایسته تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم که در رقابت های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور درخشش بسیار خوبی داشته اند، تیم ملی را در رقابت های انتخابی همراهی خواهند کرد.

وی عنوان کرد: بر این اساس سامان بلاغی، میلاد خردمند، محمد صحی، اسماعیل حسین‌پور، علیرضا احمدی، وحید غلام آزاد، مرتضی ابراهیمی، ابراهیم احمدی، مرتضی غریبلو، مرتضی عابدی، محسن طلوعی و حسن عبدی 12 بسکتبالیست دعوت شده به اردوی آمادگی تیم ملی هستند.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم اضافه کرد: تمرینات این ملی‌پوشان زیر نظر سیدعباس آقاکوچکی به عنوان سرمربی، کمال عشق به عنوان مربی و محمد پورمقدم به عنوان مربی بدنساز برگزار می شود و سیدکاظم حسینی نیز به عنوان سرپرست اردو همراه ورزشکاران خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اردوی متصل به اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان کشورمان به رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی رقابت های جهانی سال 2014 از روز بیست و چهارم آبان ماه یعنی جمعه همین هفته در زنجان آغاز شده و تا بیست و هفتم آبان ادامه می یابد.

خوشرفتار در پایان با بیان اینکه با پایان یافتن تمرینات این مرحله تیم ملی کشورمان، این تیم روز بیست و هشتم آبان ماه برای شرکت در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان، عازم تایلند خواهد شد، اظهار داشت: تیم ایثار قم نیز از اول آذر ماه کار خود را برای حضور پرقدرت در مرحله سوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور آغاز می کند./س

برچسب ها: قم ، حضور ، ملی ، پوشان ، ایثار ، بسکت ، بال ، ویلچر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.