استاندار خراسان رضوی با خانواده ی شهید حامد عبداللهی شورچه از شهدای حادثه ی سراوان در مشهد دیدار کرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمدحسین فروزان مهر در این دیدار، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبداله الحسین (ع) و تقبیح این حادثه ی تروریستی،ویژگی بارز شهیدان انقلاب اسلامی را حرکت در مسیر قیام عاشورا دانست و اظهار داشت: این شهیدان بزرگوار با تاسی به سرور و سالار شهیدان برای تحقق اصول و ارزش های اسلام و دفاع از انقلاب جان خود را فدا کرده اند و به طور حتم در صحرای محشر نیز در زمره ی یاوران آن بزرگوار به شمار می آیند.

وی به نقش خانواده ی شهدا در تربیت چنین فرزندانی اشاره و تصریح کرد: صبر زینب گونه ی خانواده ی این شهیدان و همراهی آنان با نظام اسلامی ستودنی ست.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: علی رغم استقرار دولت های غیرمقتدر و بروز ناپایداری های امنیتی در همسایگی کشورمان، به برکت خون شهیدان و حضور موثر مرزبانان غیور، شاهد امنیتی مطلوب در مرزها هستیم.

وی افزود: مجاهدت های سربازان اسلام در راستای حفاظت از کیان ایران اسلامی، امکان تحرک را از دشمنان سلب کرده است.

استاندار خراسان رضوی با بیان این کهخون شهدا تضمین کننده ی استمرار امنیت پایدار و آرامش در کشور است و گفت: اگرچه تحمل فقدان این جوانان برومند برای همه ی ما دشواراست، اما دستاورد خون آنان که قرار داشتن میهن عزیزمان در اوج عزت و اقتدار می باشد ، مایه ی مباهات و خرسندی ست.

مادر این شهید بزرگوار نیز ضمن بیان خاطراتی از فرزند شهیدش، از این که توفیق قرار گرفتن در زمره ی خانواده ی شهدا برای وی حاصل شده است ، ابراز خرسندی و بر حرکت در مسیر نورانی ولایت و پیمودن راه شهدا تاکید کرد.

گفتنی ست در این دیدار فرماندهان مرزبانی، نیروی انتظامی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعدادی از مدیران استان نیز حضور داشتند./س

برچسب ها: انقلاب ، قیام ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.