رییس سامانه 137 شهرداری منطقه 12 از عملکرد این سامانه در نیمه اول آبان ماه سال 92 خبر داد.

حسین سعدی‌پور در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: با استفاده از آمار ارسالی از سامانه 137 مرکز شهرداری تهران منطقه 12 دارای بیشترین پیام و کمترین عدم رضایت در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران است.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: 2 هزار و 980 پیام شهروندی در نیمه اول آبان ماه سال 92 به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 ارسال و میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری این منطقه 18/92 درصد است.
 
سعدی‌پور با اشاره به ارسال پیام‌های شهروندی به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 در نواحی این منطقه گفت: پیام‌های ارسالی شهروندان به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 در نواحی این منطقه شامل ناحیه یک، 520 پیام، ناحیه دو، 351 پیام، ناحیه سه، 514 پیام، ناحیه چهار، 546 پیام، ناحیه پنج 550 پیام و ناحیه شش، 456 پیام است.
 
وی ادامه داد: پیام‌های ارسالی شهروندان به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 در معاونت‌های این منطقه شامل امور اجتماعی و فرهنگی 35 پیام، امور شهری یک پیام، حمل و نقل ترافیک را پیام شهروندی است.
 
سعدی‌پور در پایان با اشاره به فراوانی پیام‌های ارسالی شهروندان به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 افزود: فراوانی پیام‌های ارسالی شهروندان به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 افزود: فراوانی پیام‌های ارسالی شهروندان به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 شامل نظافت 250 پیام جدول‌بندی 97 پیام، خطر حفاری 94 پیام، طعمه‌گذاری موش 93 پیام و شستشوی معابر 82 پیام است.
برچسب ها: سامانه ، تهران ، قدیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار