امروز عقب نشینی نکردن دبیر ، ماجرای عوض شدن شورای چهارم و سوم شهر تهران فراموش شدن قرار دادن لیوانها از مهمترین حواشی بیست و یکمین جلسه شورای شهر تهران بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،‌ امروز بیست و یکمین  جلسه شورای شهر تهران ساعت 9:15 و دقایقی زودتر از وقت مقرر شروع شد. 

این بار هم تقریبا جلسه بدون حضور نیمی از اعضا رسمیت گرفت. چند دقیقه ای از جلسه گذشته  بود که اعضا به فواصل زمانی وارد شده و بر جایگاه خود نشستند.

در ابتدا مسجد جامعی از قدیمی ترین تکیه تهران که جمعه گذشته از آن بازدید کرده بود  سخن به میان آورد و از ثبت نشدن این تکیه در اثار ملی گلایه کرد.

البته کسانی بودند که در میان نطق مسجد جامعی که داشت می گفت: شاید این تکیه قدیمی ترین تکیه در کشور باشد راه بروند و باعث شوند تا مسجد جامعی تذکر بدهد که الان وقت راه رفتن و حرف زدن نیست.

باز هم صد البته که این ورزشکار شورای شهر همچون مسابقات کشتی عقب نشینی نکرد و گفت: صحبت های شما خارج از دستور است.
خلاصه این بحث با صلوات و صدقه کاشانی و خنده های برخی اعضا که در این میان ساکت بودند و پس از دقایقی به پایان رسید.

مسجد جامعی درز پایان صحبت های خود یادگاری از طرف اعضای شورا برای بانیان این تکیه که در جلسه امروز حضور یافته بودند تدارک دیده بود که با یک اشتباه لفظی به آنان هدیه کرد. البته این اشتباه مشکلی به وجود نیاورد و فقط جای شورای چهارم با شورای سوم عوض شد.
در ادامه جلسه امروز چمران هم یاد آوری کرد که امروز روز شهادت شهید حسن تهرانی مقدم بود که اعضا برای شادی روحش صلوات ختم کردند.

بعد از یک صبح پر از حاشیه نوبت رسید به گزارش دنیا مالی که در باره حادثه رانش خیابان ایران زمین بود که در کمیسیون عمران و حمل و نقل تهیه شده بود.

این گزارش دنیا مالی علت اصلی این حادثه را سهل انگاری عوامل پروژه معرفی کرد اما این گزارش شاید خصوصیات دیگر نیز داشت که اعضا متوجه شدند که لیوان بر حسب فراموشی روی میزها قرار ندارد و قبل از هر گونه صحبتی کاشانی گفت: شاید علت نبودن لیوان‌ها بر این باشد که امروز دومین روزی است که آب را بر امام مظلوم ما بستند...!

خلاصه این جلسه شورای شهر هم با ارائه  چند گزارش و بررسی آن به پایان رسید و در تمام هیاهوی حاضران رضا زاده همچنان این هفته هم سکوت خود را نشکست.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکیه ، شورا ، تذکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار