در نیمه نخست امسال، 12 هزار و 334 قطعه درواحد تحقیق و ساخت تدارکات و امور کالای شرکت پالایش نفت اصفهان تولید شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، رییس تدارکات و خدمات کالای شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: تولید این تعداد قطعه به بیش از 115 میلیارد ریال صرفه جویی منجر شده است.

ˈمسعود متولیˈ افزود: این واحد از سال 80 شروع به کار کرده که در زمینه تامین قطعات دستگاه های پالایشی و بویژه ماشین آلات دوار از قبیل توربین، پمپ، کمپرسور و چرخ دنده تاکنون فعالیت کرده است.
وی با بیان اینکه با توجه به وجود ظرفیت ها و توانمندیهای خوب صنعتی در استان اصفهان، اولویت نخست انتخاب صنعتگران اصفهان است، ادامه داد: حدود 90 درصد از کارها در این شرکت به روش برون سپاری در شهر اصفهان و از طریق شهرکهای صنعتی انجام می شود.
متولی تصریح کرد: از آنجایی که صنعتگران اصفهان بخوبی توانسته اند تحریم ها را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کنند شرکت پالایش نفت اصفهان به عنوان یکی از حامیان این حرکت ملی و در راستای سال حماسه اقتصادی حمایت های همه جانبه ای داشته است.
رییس تدارکات و خدمات کالای شرکت پالایش نفت اصفهان اظهار کرد: این شرکت پس از بحث و بررسی فنی کالا از نظر ابعادی و ماشین کاری نوع جنس سفارش را به سازندگان ابلاغ و سازنده یک نمونه از قطعه درخواستی را تولید می کند.
متولی افزود: کارشناسان پالایشگاه نیز با بررسی همه جانبه این نمونه و رفع اشکالات احتمالی، سازنده را از دیدگاه های بیشتر پالایشگاه آگاه می سازند تا به اصلاح و ادامه ساخت بقیه تقاضا اقدام کند.
وی با بیان اینکه اکنون با حدود 100 شرکت سازنده داخلی ارتباط داریم، اظهار کرد: تاکنون با این روش کارهای بسیار مهم و ارزشمندی صورت گرفته که با نمونه های خارجی قابل رقابت است/س.

برچسب ها: اصفهان ، شرکت ، پالایش ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.