ويژه برنامه‌هاي تاسوعا و عاشوراي حسيني راديومعارف اعلام شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، همزمان با ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني ويژه برنامه‌هاي «خورشيد بر ني»، «موج اشك» و «حسينيه» و مستندهاي راديويي «نغمه كوثري» و «ضريح» پخش مي‌شود.
ويژه برنامه زنده «خورشيد بر ني» با هدف شرح آيات عاشورايي و آيات ناظربه حادثه عاشورا از 21 تا 23 آبان 92 مصادف با شب تاسوعا تا شام غريبان حسيني از ساعت 19:15 تا 21 تقديم عزاداران حسيني شنونده راديو معارف مي‌شود.
همچنين ويژه برنامه‌هاي زنده «حسينيه» و «موج اشك» كه از اول محرم به روي آنتن رفته است به مناسبت تاسوعا و عاشوراي حسيني با افزايش زمان پخش و اضافه شدن كارشناسان جديد به ترتيب ساعت 8:40 تا 11 صبح و 14:30 تا 17 عصر روزهاي تاسوعا و عاشورا پخش خواهند شد.
دو مستند ويژه راديويي با عنوان «نغمه كوثري» و «ضريح» نيز توسط راديو معارف تهيه شده و پخش خواهد شد. مستند راديويي«نغمه كوثري» كه مستندي است درباره زندگي مرحوم حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد كوثري روضه خوان، مداح و ستايشگر اهل بيت عليهم السلام چهارشنبه 22 آبان مصادف با تاسوعاي حسيني ساعت 3:30 پخش مي‌شود. همچنين مستند راديويي «ضريح» نيز كه روايتگر مراحل ساخت، انتقال و نصب ضريح جديد حضرت امام حسين عليه السلام است، پنجشنبه 23 آبان 92 مصادف با عاشوراي حسيني از ساعت 3:30 تقديم سوگواران شنونده راديو معارف خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.