امام جمعه موقت رودهن گفت: قیام عاشورا در دوران انقلاب اسلامی الگویی مطلق برای ملت و مسئولین نظام در راه مبارزه با استکبار و سردادن نوای آزادی خواهی و آزادگی در جهان همانند سرور و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین مجید عبدالهی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با خون شهدا در دوران شکل گیری انقلاب ودلاوری ها و رشادت ها ی آنها در دوران دفاع مقدس آبیاری شده و حیات آن را تضمین کرده است که ما هم اکنون می توانیم در محیطی امن و آرام زندگی کنیم .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به قیام عاشورا الگویی مطلق برای ملت ایران تصریح کرد :قیام عاشورا در دوران انقلاب اسلامی الگویی مطلق برای ملت و مسئولین نظام در راه مبارزه با استکبار و سردادن نوای آزادی خواهی و آزادگی در جهان همانند سرور و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) بوده است.

امام جمعه موقت رودهن اضافه کرد :دوران دفاع مقدس عرصه ظهور ارزش های ملی و اعتقادی ملت ایران توسط رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل بوده است در این حوزه شاهد فعالیت های گسترده در رسانه ملی با ساخت تولیدات مختلف مستند و تلویزیونی و سینمایی هستیم ولی شهر های استان تهران مانند پردیس هم باید از نصب نماد ها و تندیس های شهدا در شهر بهره مند شوند .

بنیاد شهید و امور ایثار گران در کنار شهرداری به عنوان متولی مبلمان شهری و در مجموع مدیریت شهری با نصب تندیس های شهدا و مزین کردن نام خیابانها و کوچه ها به نام شهدا جریان فرهنگسازی ارزشمندی را در دستور کار خود قرار دهند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.