در همايش يك روزه مسئولين فني دستگاههاي بالابر با حضور 30 نفر از نمايندگاه و مسئولين دستگاههاي بالابر سرار کشور در محل هتل شمشك برگزار شد.

در اين جلسه دبير فدراسيون اسكي بعد از عرض تسلیت به مناسبت ایام عاشورای حسینی با بيان اينكه اجراي آئين نامه ايمني پيستها براي حفظ امنيت بیشتر در پیستهای اسکی است خاطر نشان كرد : با توجه به حساسیت بالای موضوع و استفاده علاقه مندان ورزش اسکی از دستگاه های بالابر مسئولین فنی دستگاه ها ی بالابر با جان اسكي بازان سر کار دارند كه باید هر ساله کلیه دستگاه های بالابر بازديد و تائيد شود و تعمیرات لازم انجام شود.

علي عمران سولقاني افزود: برای مسئولین فنی دستگاه ها ی بالابر سرار کشور هر ساله کلاس و کار گاه های آموزشی بر گزار می کنیم و در تدارک بر گزاری کلاس یک هفته ای با حضور مهندسین و کار شناسان ایرانی و خار جی خواهيم بود که این کلاسها به صورت تئوری و عملی باشد.

همچنین در تلاش هستیم که این نو ع همایش ها بیشتر از یک بار در سال بر گزار گردد. در ادامه اين جلسه بعد سولقانی و شکرابی در مورد ایمنی پیستها ،ایمنی دستگاه ها و ایمنی اپراتورها مطالب مورد نیاز مسئولین فنی دستگاه ها ی بالابر را بیان نمودند.

لازم به ذکر است حضور در اين همايش به منظور هماهنگي در اجراي استاندارد ها براي صدور مجوز از سوي فدراسيون اسكي الزامي اعلام گرديده بود.
 
پايان متن/زر
برچسب ها: اسکی ، همایش ، شمشک ، سولقانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار