مسئول بسيج سازندگي سپاه ناحيه اميديه گفت : جلسه با افراد خير شهرستان در راستاي شرکت در اجراي طرح‌هاي بازسازي و مرمت سازي خانه‌هاي محرومان نيز از ديگر اقدامات مدنظر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛
 وي خاطرنشان کرد: در اصل فلسفه اصلي اقتصاد مقاومتي ادامه رشد و حرکت رو به جلو همه جانبه کشور بر پايه استعدادها و ظرفيت‌هاي حال حاضر و قطع هر چه بيشتر وابستگي‌ها در تمام ابعاد بوده، به طوري که شعار اصلي ما در اقتصاد مقاومتي "هر خانه يک کارخانه و هر ايراني يک توليدکننده" است.
وي در ادامه اظهار کرد: امروز ملت مسلمان ايران به دليل ايمان و اعتقادي که به اسلام دارد و استقلال سياسي در معادلات جهاني، مورد کينه و نفرت استکبار قرار گرفته و از طرف زورگويان مورد تحريم است.
آقاجري عنوان کرد: بسيج سازندگي در راستاي تحقق تدبير اقتصاد مقاومتي که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامي تبيين گشته، فعاليت‌هاي مثمر ثمري انجام مي‌دهد و اولويت خود را در امر توليد بومي قرار داده است.
وي تصريح کرد: در اين راستا ما فرصت‌هاي بومي توليدي را شناسايي و دسته‌بندي کرده و آنها را به عنوان راهکارهايي جبراي اقتصاد مقاومتي ارائه مي‌کنيم.
مسئول بسيج سازندگي سپاه ناحيه اميديه با بيان اينکه اقتصاد مقاومتي بايد بر اساس سرمايه معنوي افراد و جامعه استوار باشد چرا که بدون معنويت و ايمان راسخ به هدف و آينده، اقتصاد مقاومتي شکننده است اضافه کرد: اقتصاد مقاومتي ماهيتاً اقتصاد مردمي است و مردم بايد وارد اين عرصه شوند تا از ورود رانت‌خوارها و فرصت‌طلبان ابن‌الوقت در اين عرصه جلوگيري شود.
مسئول بسيج سازندگي سپاه ناحيه اميديه ادامه داد: در شرايط فعلي، دغدغه اصلي در اقتصاد مقاومتي واگذاري تسهيلات مالي و ايجاد کارگاه‌هاي توليدي توسط مردم و هماهنگي و حمايت و پشتيباني دستگاه‌هاي مرتبط با طرح‌هاست.  ش ك

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.