مستند‌های "لمس خلا"، "عبور از رودخانه تایمز" و "راز فرمول یک" در ایام تعطیل از شبکه ورزش سیما به روی آنتن می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران روابط عمومی شبکه ورزش سیما، مستندهای لمس خلا، عبور از رودخانه تایمز و راز فرمول یک چهارشنبه،پنج شنبه و جمعه به روی آنت شبکه ورزش سیما می‌رود.

پیچ یخ چرخیده می‌شود، یخ از درون پیچ بیرون می‌زند. صدای نفس زدن‌های فرد صعودکننده با صدای شکستن یخ در هم می‌آمیزد. حمایت میانی آماده می‌شود. طناب در کارابین انداخته می‌شود وصعود ادامه پیدا می‌کند.

لمس خلاء به کارگردانی   Kevin Macdonald   به تمام معنا یک شاهکار سینمایی می‌باشد. فیلمی از جنس واقعیت و مستند لمس خلاء چهارشنبه 22 آبان ساعت 20 پخش می شود.

 عبور از رودخانه تایمز، مستندی که در آن کمدین کشور انگلستان برای حمایت از کودکان بی سرپرست تایمز را شنا می کنند.

پنجشنبه این هفته 23 آبان ساعت 20 می توانید تماشگر این مستند از شبکه ورزش باشید.

همچنین مستند رازهای زندگی فرمول یک، یک مستند ورزشی بسیار جذاب و دیدنی در مورد مسابقات و رانندگان مسابقات فرمول یک است که توسط شبکه ی Discovery تهیه و اجرا شده است.

مسلما رازهای زیادی در زندگی کسانی که با این مسابقات در ارتباط هستند وجود خواهد داشت که در این مستند با آن ها بیشتر آشنا  خواهید شد.

مسابقات فرمول یک در مقام گران‌ترین ورزش جهان، دارای تأثیرات اقتصادی چشمگیری است و نزاع‌های مالی و سیاسی آن نیز کاملاً مشهود است.

جایگاه و محبوبیت بالای این ورزش آن را تبدیل به یک محیط آشکار تجاری کرده، که این امر منجر به سرمایه‌گذاری‌های چشمگیری توسط حامیان مالی و تبدیل این سرمایه‌گذاری‌ها به بودجه‌های عظیم برای تیم‌های سازنده فرمول یک شده‌است.

این مستند  ساعت 20 جمعه 24 آبان به روی آنتن شبکه ورزش می رود.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: مستند ، فیلم ، شبکه ، ورزش سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار